25 aprilie 2024

Se redistribuie ajutoarele alimentare venite de la Uniunea Europeană

   Începând cu data de 04 MARTIE 2015, Primăria Municipiului Mangalia începe acţiunea de redistribuire a ajutoarelor alimentare din cadrul Programului Operaţional Ajutorarea Persoanelor Defavorizate (POAD) 2014.

Toţi beneficiarii de ajutoare alimentare care au fost pe lista permanentă şi suplimentară vor ridica câte 2 (două) cutii/persoană de la CANTINA SOCIALĂ – incinta LICEULUI „ION BĂNESCU”, str. Negru Vodă, în perioada 4 – 24 martie, între orele 8.00 – 16.00, dupa cum urmează:

PROGRAM DE DISTRIBUIRE

04 – 06 MARTIE.2015

– familiile şi persoanele cu venit minim garantat (ajutor social);

09 – 11 MARTIE.2015

-familiile beneficiare de alocatie pentru sustinerea familiei;

12 – 16 MARTIE 2015

-şomerii indemnizati si neindemnizaţi;

17 – 19 MARTIE 2015

– pensionarii sistemului public de pensii ale caror drepturi, obţinute din pensie sau, după caz, din pensii cumulate, se afla sub 400 lei/lună;

20 – 24 MARTIE 2015

– persoanele cu handicap grav şi accentuat, adulţi şi copii, neinstituţionalizate, pentru persoanele beneficiare prevăzute la lit.g ) din art.3 alin.(1) din H.G. nr.799/2014, cu completările ulterioare ( Legea 49/1991, Legea 44/1994, Legea 49/1999, Legea 309/2002, Decretul lege nr.118/1990, O.G. nr.105/1999, Legea recunostintei fată de eroii martiri si luptătorii care au contribuit la victoria Revolutiei române din decembrie 1989, Legea 109/2005, Legea nr.8/2006, Legea 578/2004)

Redistribuirea se face în conformitate cu instrucţiunile pentru punerea în aplicare a dispoziţiilor prevăzute în H.G- nr. 80/10 februarie 2015 pentru completarea H.G. nr. 799/2014 privind implementarea P.O.A.D.

Toţi beneficiarii care fac parte din categorii menţionate în H.G.   nr. 799/2014, cu completările ulterioare sunt obligaţi să prezinte documentele care atestă că se încadrează într-una din categoriile cuprinse în grupul ţintă.

NEPREZENTAREA PENTRU RIDICAREA PACHETELOR ÎN PERIOADA MENŢIONATĂ DUCE LA PIERDEREA DREPTULUI DE A PRIMI AJUTORUL CUVENIT.