Mangalia: 500 de locuri de parcare cu plata prin SMS/card. 15 lei pe zi, parcarea pentru autoturismele turistilor!

Primăria Mangalia a amenajat, recent, aproximativ 500 de locuri de parcare cu plata prin SMS sau card, în stațiunile din sudul litoralului. Astfel, din Saturn până în Neptun-Olimp, turiștii pot utiliza parcările prin sistem Tpark, prevăzute cu indicatoare specifice. Pe lângă aceste parcări cu plată, amenajate pe domeniul public, fiecare hotel pune la dispoziția turiștilor cazați în unitatea respectivă propriile locuri de parcare. Tariful pentru parcarea unui autoturism, pe domeniul public, este de 3 lei/oră, în timp ce, pentru autoutilitare, este de 5 lei/oră. Tariful pe zi este de 15 lei, pentru orice tip de autovehicul, în oricare dintre stațiunile administrate de Primăria Mangalia. Pentru agenții economici care dețin magazine, hoteluri și restaurante, etc. și care au în administrare parcări, tariful unui loc de parcare, pentru stațiuni, a fost redus de la 15 la 5 lei/zi, în timp ce, pentru Mangalia, s-a redus de la 10 la 3 lei/zi.  Reprezentanții municipalității au mai afirmat că, prin același sistem Tpark, agenții economici pot rezerva, dacă mai au nevoie, locuri de parcare pentru turiștii pe care îi cazează în unitățile proprii.

 




Vor să evite contactul cu cetățenii!? Deși incidența e zero (!), adminstratorii Mangaliei s-au învățat cu online-ul. Fac ședințele de consiliu din birouri!

 

 




Primaria demoleaza cladirile din zona Balta Blebea!

Primăria Mangalia a demolat, în cursul zilei de luni, mai multe clădiri construite ilegal, în zona “Balta Blebea” de la marginea cartierului de case al orașului, se arata intr-un comunicat de presa. Procedura de demolare a parcurs toate etapele legale, astfel că, toți cei care au locuit în respectivele construcții au primit anterior somații de evacuare.

Demolarea acestor clădiri va continua, în zilele următoare, până la aducerea terenului la starea inițială.

 




RAJA a prelungit Comandamentul pentru Situații de Urgență

 

Având în vedere atenționările meteorologice pentru următoarea perioadă, de vreme severă cu precipitații abundente și perioade cu manifestări de instabilitate atmosferică, cantitățile de apă putând acumula 40…50 l/mp și izolat de peste 60…80 l/mp, Comandamentul pentru Situații de Urgență al RAJA SA rămâne în continuare activ, până miercuri – 07 iulie 2021, ora 08.00. 

           Echipele de intervenție din întreaga arie de operare sunt pregătite cu autospeciale tip womă, vidanje, motopompe de mare putere și autoutilitare, pentru a acționa cu promptitudine în rezolvarea situațiilor specifice care pot apărea în funcționarea sistemelor operate la nivelul localităților deservite. 

          Angajații societății vor depune toate eforturile pentru menținerea serviciilor de alimentare cu apă și de preluare/tratare a apelor uzate la parametri optimi. Singurele probleme care pot apărea în funcţionarea acestora, care nu țin de operativitatea echipelor noastre, sunt cele legate de lipsa energiei electrice (căderi de tensiune sau cabluri şi fire de înaltă tensiune smulse de vânt). În aceste condiţii, rugăm toţi abonaţii să dea dovadă de înţelegere, pentru că RAJA SA va face tot ce este necesar pentru reluarea serviciilor imediat ce vor fi remediate avariile survenite pe rețeaua  de furnizare a energiei electrice.

          Totodată, consumatorii care înregistrează deficiențe la nivelul sistemului de distribuție apă potabilă sau de canalizare, pot sesiza avariile apărute la dispeceratul societăţii, la numărul de telefon: 0241.924, pentru remedierea acestora într-un timp cât mai scurt.

 

Biroul de Comunicare

   

 




În atenția tuturor utilizatorilor de plajă!

Avand în vedere avertizarea meteorologică emisă de către Administrația Națională de Meteorologie: Cod Portocaliu, interval de valabilitate 01 iulie 2021, ora 14.00 – 02 iulie 2021, ora 06.00, fenomene vizate: perioade cu instabilitate atmosferică ce se va manifesta prin averse torențiale, descărcări electrice, intensificări ale vântului de peste 80-90 km/h și izolat grindină și vijelii în intervale scurte de timp sau prin acumulare, cantitățile de apă vor depăși pe arii restrânse 35 – 50 l/mp, precum și Hotărârea Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Constanța nr. 104/01.07.2021.

 

Vă rugăm să luați toate măsurile necesare pentru asigurarea dotărilor și accesoriilor de plajă în vederea prevenirii unor  eventuale accidente datorate condițiilor meteorologice și pentru protejarea turiștilor aflați pe plajă.

 




Campanie de dezinsecție terestră și aviochimică, în sudul litoralului

avion dezinsectie

De la începutul sezonului estival, Primăria Mangalia a demarat mai multe campanii de dezinsecţie aeriană și terestră, pe raza oraşului și stațiunilor din sudul litoralului. Acțiunile de dezinsecție la sol și în aer sunt programate din două în două săptămâni, până la sfârșitul verii, astfel încât, să nu se favorizeze înmulțirea insectelor. Pentru combaterea tuturor insectelor dăunătoare şi periculoase, s-a intervenit atât terestru, cât și aviochimic, cu un avion utilitar, care a împrăştiat insecticid pe toate zonele şi spaţiile verzi. Împotriva căpuşelor, ţânţarilor, muştelor, puricilor, precum şi a păduchilor, ploşniţelor, gândacilor sau altor dăunătoare s-au folosit substanțe insecticide avizate de Inspectoratul de Sănătate Publică Bucureşti. Înainte de fiecare acțiune de dezinsecție, reprezentanţii Primăriei anunță crescătorii de albine şi crescătorii de viermi de mătase să îşi protejeze stupii, respectiv culturile.




RAJA a activat Comandamentul pentru Situații de Urgență

 

 

 

RAJA SA a activat Comandamentul pentru Situaţii de Urgenţă, în intervalul 01 iulie 2021, ora 12.00 – 05 iulie 2021, ora 08.00, ca urmare a noilor atenționări de instabilitate atmosferică accentuată, emise de Administrația Națională de Meteorologie, ce se va manifesta prin averse torențiale și descărcări electrice, dar și grindină și vijelii, pe arii restrânse.

În întreaga arie de operare, zeci de echipe de intervenție, dotate cu autospeciale tip womă, vidanje, motopompe de mare putere și autoutilitare, au fost pregătite pentru a acționa cu promptitudine în rezolvarea situațiilor specifice care pot apărea în funcționarea sistemelor operate la nivelul localităților deservite.

Angajații societății vor depune toate eforturile pentru menținerea serviciilor de alimentare cu apă și de preluare/tratare a apelor uzate la parametri optimi. Singurele probleme care pot apărea în funcţionarea acestora, care nu țin de operativitatea echipelor noastre, sunt cele legate de lipsa energiei electrice (căderi de tensiune sau cabluri şi fire de înaltă tensiune smulse de vânt). În aceste condiţii, rugăm toţi abonaţii să dea dovadă de înţelegere, pentru că RAJA SA va face tot ce este necesar pentru reluarea serviciilor imediat ce vor fi remediate avariile survenite pe rețeaua  de furnizare a energiei electrice.

Totodată, consumatorii care înregistrează deficiențe la nivelul sistemului de distribuție apă potabilă sau de canalizare, pot sesiza avariile apărute la dispeceratul societăţii, la numărul de telefon: 0241.924, pentru remedierea acestora într-un timp cât mai scurt.

 

Biroul de Comunicare