Taner Reșit: „Proprietarii trebuie să aibă grijă de spațiile din dreptul gospodăriilor!”

Primarul comunei Tuzla, Taner Reșit, îndeamnă cetățenii localității, dar și pe agenții economici, să aibă grijă de spațiile din dreptul fiecărei gospodării. Potrivit edilului, obligativitatea curățeniei din zonele respective revine fiecărui proprietar în parte: „Pentru buna gospodărire a localității conform Hotărârii de Consiliu Local numărul 30/2021, atât agenții economici cât și persoanele fizice au datoria de a își igieniza spațiul din dreptul și interiorul proprietății.
Nerespectarea prevederilor poate duce la sancțiuni.
Hotărârea numărul 30/2021 poate fi consultată pe site-ul primăriei Tuzla:
www.primaria-tuzla.ro
Vă mulțumesc pentru înțelegere”, se arată, într-o postare publică a primarului Taner Reșit.




Ziua Veteranilor, în imagini, la Mangalia

 

 

 

 




Noile suprafețe de plajă vor fi concesionate!

Guvernul a aprobat, în ședința de joi, Ordonanța de Urgență privind unele măsuri de eficientizare a activității turistice aferente sezonului estival 2022 care reglementează, pentru acest an,  modalitatea de atribuire a noilor sectoare de plajă rezultate în urma implementării proiectului de reducere a eroziunii costiere și reconstrucție a plajelor.

Actul normativ inițiat de Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor și de Ministerul Antreprenoriatului și Turismului permite, doar pentru sezonul estival 2022, ca suprafețele de plajă nou create și care nu sunt închiriate, să poată fi atribuite direct operatorilor economici care au încheiate contracte de închiriere a plajelor aflate în vecinătatea vestică a acestor suprafețe, cu respectarea prevederilor celorlalte dispoziții legale.

În urma implementării cu succes a unuia dintre cele mai mari proiecte de infrastructură din România, care continuă și în prezent, am reușit să creștem suprafața litoralului cu mai multe zeci de hectare de plajă nouă. Prin eforturile colegilor de la @Apele Române, noile sectoare au fost deja intabulate și cadastrate, iar astăzi am aprobat actul normativ care permite închirierea acestor suprafețe către operatorii de plaje. Vorbim despre o soluție temporară, doar pentru acest an. Pe termen lung, ne dorim amenajarea plajelor la standarde cât mai ridicate și am lansat, împreună cu ANAR și Ordinul Arhitecților din România și în colaborare cu Primăria Constanța, un concurs internațional de soluții de amenajare”, a declarat ministrul Barna Tánczos.

Litoralul românesc a beneficiat în ultimii ani de un proiect cu un potențial imens de a atrage din ce în ce mai mulți turiști, dar acest potențial a fost umbrit  prin faptul că plajele lărgite nu au putut fi amenajate pentru primirea a acestora. Prin ordonanța de astăzi, oferim o soluție temporară pentru ca activitatea sezonului estival 2022 să se poată desfășura în condiții optime.” a declarat Constantin – Daniel Cadariu, ministrul antreprenoriatului și turismului.

În termen de 15 zile de la intrarea în vigoare a Ordonanței, operatorilor economici eligibili pot depune solicitarea în vederea închirierii suprafețelor noi, urmând ca, în maxim 20 de zile, Administrația Națională „Apele Române” prin Administrația Bazinală de Apă Dobrogea – Litoral să încheie actele adiționale.

Datele de identificare ale suprafețelor de plajă nou create supuse atribuirii directe, precum și valoarea chiriei acestor suprafețe la care se pot încheia actele adiționale, sunt prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezenta ordonanță de urgență.




Festivalul Scoica de Argint, organizat pe 2 mai, la… 2 Mai!

A treia editie a Festivalului SCOICA DE ARGINT se va desfășura pe 2.05.2022 la 2 Mai, la Căminul Cultural, incepand cu ora 10.00 până la ora 15:00.
Festivalul este organizat de Școala Gimnazială Nr 1 Limanu in parteneriat cu Primaria comunei și Asociația de Părinți Limanu. Cei cărora le plac dulciurile și mâncărurile tradiționale sunt așteptați să participe la acest eveniment.
Un astfel de concurs, in care echipele formate din copiii și părinții din #2MAI-#Limanu se vor întrece la secțiunea BUCĂTAR DE 7 STELE nu putea fi completat decât cu un program artistic de cântece si dansuri traditionale.




Polaris M Holding – COSTINEȘTI angajează ȘOFERI AUTOGUNOIERE!

 

Descriere post:
Transportă cu autospeciala deșeuri menajere, stradale sau reciclabile.

Cerințe:
• Permis de conducere categoria C
• Atestat profesional de transport marfă.

Beneficii:
• Tichete de masă
• Ore suplimentare plătite
• Contract pe perioadă nedeterminată.

📧 Așteptăm CV-ul tău la următoarea adresă de e-mail: gabriel.peiciu@polaris.ro

ℹ️ Informații suplimentare la numărul de telefon: 0722 526 682, de luni-vineri, în intervalul orar 08:00 – 16:00.




Constanța: 33 de persoane arestate pentru trafic de droguri!

IMG-20220429-WA0001

La data de 27 aprilie a.c., polițiști din cadrul Brigăzii de Combatere a Criminalității Organizate Constanța – Serviciul Antidrog, împreună cu procurorii D.I.I.C.O.T. – S.T. Constanța, au pus în aplicare 42 de mandate de percheziție domiciliară, în județul Constanța, fiind conduse la sediu, pentru audieri, 33 de persoane.

În urma perchezițiilor, au fost ridicate, în vederea continuării cercetărilor, 573 de comprimate de ecstasy, aproximativ 95 de grame de cannabis, 60 de grame de rezină de cannabis, 35 de grame de 3-CMC, mai multe instrumente folosite pentru cântărirea, porționarea și ambalarea drogurilor, 32 de telefoane mobile, 20.350 de lei, 2.400 de euro și 2.000 de lire sterline, precum și bunuri cu valoare probatorie.

Procurorul de caz a dispus măsura reținerii, pentru 24 de ore, a 14 bărbați, cu vârste cuprinse între 19 și 45 de ani, pentru constituirea unui grup infracțional organizat, trafic de droguri de risc și mare risc, respectiv efectuarea de operațiuni ilicite cu substanțe noi cu proprietăți psihoactive, urmând ca, în cursul zilei de 28 aprilie, să fie prezentați instanței de judecată, cu propunere de arestare preventivă.

Totodată, pentru un alt bărbat, urmează a se propune arestarea preventivă în lipsă.

Bărbații au fost introduși în Centrul de Reținere și Arestare Preventivă al Inspectoratului de Poliție Județean Constanța.

Acțiunea a beneficiat de suportul de specialitate al Direcției Operațiuni Speciale din Poliția Română.

La activități au participat polițiști din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Constanța, Serviciului de Combatere a Criminalitățiii Organizate Porturi Maritime Constanța, Serviciului de Combatere a Criminalității Organizate Tulcea, precum și jandarmi ai Grupării de Jandarmi Mobilă Tomis Constanța.




American Councils for International Education anunță începerea competiției pentru  programul Camp Kennedy, ediția a V-a 

vizual

 

Ambasada Statelor Unite în România, alături de American Councils for International Education  invită liceenii cu vârsta cuprinsă între 15-17 ani să candideze la Şcoala de Vară pentru Educație  Civică, Participare Activă și Leadership, denumită Camp Kennedy, ce va avea loc în perioada 15-21  iulie 2022, în apropiere de București. 

Acest program îşi propune să ofere liceenilor din România, pasionaţi de implicare civică,  oportunitatea de a învăţa cum funcţionează statul român, care este rolul cetăţeanului într-o  societate democratică şi cum pot ei să se implice activ, aducând schimbări pozitive în comunităţile  din care provin. Participarea la cea de a cincea ediţie a programului Camp Kennedy în România este  gratuită, cei 15 participanți ce urmează a fi selectați având asigurate integral: cazarea, materialele și  sesiunile educative cu traineri și invitați deosebiți. Ediția a V-a a Camp Kennedy va include și o  componentă online, derulată anterior taberei, cu formatori din România și din SUA.  

Camp Kennedy este dedicată liceenilor vizionari, creativi, implicați şi urmărește dezvoltarea  leadershipului civic și a cetățeniei active în rândul participanților. Liceenii participanți vor avea  parte de activităţi diverse, de tip team building, dezbateri, workshop-uri şi sesiuni de informare sau  vizite în instituţii publice de interes pentru tematica programului. La finalul Școlii de Vară,  participanții vor fi coordonați în vederea implementării unor proiecte locale, în comunitățile sau  liceele din care provin.  

Camp Kennedy foloseşte exemplul președintelui John F. Kennedy şi încurajează tinerii să aplice  principiile unuia dintre cei mai iubiţi preşedinti din istoria SUA.  

Competiția este deschisă liceenilor care îndeplinesc cumulativ următoarele condiții: 

  • au cetățenie română; 
  • sunt, la momentul înscrierii, elevi la licee de orice profil, din mediul rural și urban;
  •  au minimum 15 ani și maximum 17 ani împliniți în momentul începerii programului (15  iulie 2022); 
  • au cel puțin un nivel mediu de cunoştinţe de limba engleză; 
  • sunt creativi, implicați civic și au rezultate școlare și extrașcolare bune; 
  • demonstrează interes față de tematica programului; 
  • sunt dispuși să organizeze cel puțin un proiect civic local, în perioada 22-31 Iulie 2022;

  

Cei interesați se pot înscrie online până pe data de 9 mai 2022, completând formularul disponibil  aici: https://forms.office.com/r/tCrNtyTPNy 

Ulterior evaluării, un număr limitat de candidați vor fi invitați să susțină un interviu online în limba  engleză. 

Informații complete despre program sunt disponibile pe site-ul www.americancouncils.ro Persoană de contact: 

Iuniana Mîndru, Programs Coordinator 

E-mail: campkennedy@americancouncils.eu 

Telefon: 0741 740 301




Mai mulți medici stomatologi puși sub acuzare de procurorii anticorupție pentru mită si trafic de influență!

Procurorii din cadrul Direcției Naționale Anticorupție – Serviciul teritorial Galați au dispus trimiterea în judecată, sub control judiciar pe cauțiune, a inculpaților:

ȘINCAR DORINA CERASELLA, medic stomatolog și conferențiar universitar în cadrul Facultății de Medicină și Farmacie – Universitatea „Dunărea de Jos” Galați, coordonator de program de rezidențiat și președinte al comisiei de examen, pentru săvârșirea infracțiunilor de:
– trafic de influență,
– luare de mită,
– folosire, în orice mod, direct sau indirect, de informații ce nu sunt destinate publicității ori permiterea accesului unor persoane neautorizate la aceste informații, săvârșită în scopul obținerii pentru sine sau pentru altul de bani, bunuri ori alte foloase necuvenite,

GRECU GINA PĂUNIȚA, medic stomatolog și asistent universitar în cadrul Facultății de Medicină și Farmacie – Universitatea „Dunărea de Jos” Galați, pentru săvârșirea infracțiunilor de:
– complicitate la trafic de influență și
– complicitate la folosire, în orice mod, direct sau indirect, de informații ce nu sunt destinate publicității ori permiterea accesului unor persoane neautorizate la aceste informații, săvârșită în scopul obținerii pentru sine sau pentru altul de bani, bunuri ori alte foloase necuvenite,

ZALIMOV ANTOANELA ANDREEA, medic stomatolog, pentru săvârșirea infracțiunii de cumpărare de influență,

Și în stare de libertate a inculpatului MIUŢĂ CAIUS CĂLIN, medic stomatolog şi lector universitar în cadrul Facultăţii de Educaţie Fizică şi Sport – Universitatea „Aurel Vlaicu” Arad, pentru săvârșirea infracțiunii de dare de mită.

În rechizitoriul întocmit, procurorii au reținut, în esență, următoarea stare de fapt:

În perioada 10 septembrie -14 noiembrie 2021, inculpata Șincar Dorina Cerasella, în calitățile menționate, ar fi pretins, în mod direct, câte 2.000 euro (sau echivalentul în lei) de la trei medici rezidenți, candidați la examenul de medic specialist în disciplina parodontologie, susținând că, prin influența avută asupra celorlalte două membre ale comisiei de examen, le va determina să faciliteze promovarea, în mod fraudulos, a respectivului examen și implicit obținerea titlului de medic specialist parodontolog de către cei trei rezidenți.
Între cei trei medici rezidenți s-a aflat și inculpata Zalimov Antoanela Andreea de la care Șincar Dorina Cerasella ar fi primit suma de 10.000 lei pretinsă în legătură cu cele menționate anterior.
În plus, în zilele de 13-15 noiembrie 2021, președinta comisiei de examen Șincar Dorina Cerasella i-ar fi furnizat, în avans și în mod direct, candidatei Antoanelei Andreea Zalimov, subiectele la ambele probe (clinică și practică) și rezolvarea/realizarea lor, deși acestea erau informații nedestinate publicității. Ulterior, la data de 16 noiembrie 2021, candidata Zalimov Antoanela Andreea a susținut și promovat atât proba clinică (având de rezolvat chiar unul dintre cele două cazuri clinice ce îi fuseseră anterior furnizate), cât și proba practică (având de rezolvat întocmai manopera medicală ce îi fusese anterior divulgată).
În acțiunile sale de pretindere, primire și oferire de informații nedestinate publicității, inculpata Șincar Dorina Cerasella ar fi fost sprijinită de inculpata Grecu Gina Păunița, în calitate de secretar al comisiei de examen.
În același context, în perioada 02-04 decembrie 2021, inculpata Șincar Dorina Cerasella ar fi acceptat promisiunea și ulterior ar fi primit, prin intermediar, produse alimentare, drept recompensă de la inculpatul Miuţă Caius Călin, care promovase examenul respectiv.

În cauză au fost dispuse măsuri asigurătorii.

Dosarul a fost trimis spre judecare la Tribunalul Galați cu propunere de a se menține măsurile preventive și asigurătorii dispuse în cauză.
De asemenea, s-a mai solicitat instanței de judecată anularea certificatului de medic specialist în parodontologie, obţinut de inculpata Zalimov Antoanela Andreea în modalitatea de mai sus.

În cauză procurorii au beneficiat de sprijin din partea Direcției Generale Anticorupție și din partea Direcției de Operațiuni Speciale.

Facem precizarea că această etapă a procesului penal reprezintă, conform Codului de procedură penală, finalizarea anchetei penale și trimiterea rechizitoriului la instanță spre judecare, situație care nu poate să înfrângă principiul prezumției de nevinovăție.

BIROUL DE INFORMARE ŞI RELAŢII PUBLICE

 

 

 

 

 

 




Sedinta de consiliu, la Pecineaga

onsiliului Local al Comunei Pecineaga Județul Constanța este convocat în ședință ordinară care va avea loc pe data de 27 aprilie 2022 ora 14,00 în sala de ședințe din Primăria Pecineaga, situat în Pecineaga, str. Șoseaua Ștefan Cel Mare nr. 61 Județul Constanța, cu proiectul ordinii de zi:

21.04.2022.Anunt sedinta




Programul casieriilor RAJA în perioada sărbătorilor Pascale

 

 

În intervalul 22 – 25 aprilie 2022, casieriile RAJA și compartimentele care desfășoară activități de lucru cu publicul vor fi închise. 

Pentru efectuarea plăților, abonații pot folosi serviciile online, precum contul de client RAJA (accesibil pe pagina web www.rajac.ro sau prin aplicația de mobil), virament bancar sau direct debit. Clienții care nu au acces la soluțiile de plată la distanță pot achita facturile la punctele de plată Pay Point sau Westaco. 

În perioada sărbătorilor de Paște, activitatea structurilor RAJA SA care asigură continuitatea serviciilor de alimentare cu apă și de preluare/tratare a apelor uzate se desfășoară fără întrerupere. 

Pentru eventuale disfuncționalități survenite la nivelul infrastructurii de apă și canalizare, abonații societății pot apela numărul de telefon al Dispeceratului – 0241/924, accesibil 24 de ore din 24. Echipele de intervenție sunt pregătite să acţioneze cu promptitudine pentru remedierea în timp util a tuturor avariilor sau a problemelor apărute în sistem, astfel încât utilizatorii serviciilor noastre să poată beneficia de acestea la parametri optimi. 

Începând de marți – 26 aprilie 2022, societatea își va relua programul normal de lucru.

 

Biroul de Comunicare        




GOLDTERM a publicat lista cu asociaţiile cu cele mai mari debite din Mangalia. Datornicii vor fi chemaţi în instanţă!




Spectacol de teatru și cadouri de Paşti, pentru micuții din Mangalia

Primăria şi Consiliul Local Mangalia organizează, în Săptămâna Mare a Paştelui, un spectacol dedicat special copiilor, care va cuprinde reprezentanţii de teatru muzical şi multe alte surprise. Evenimentul, derulat sub genericul ”Cutiuţa Muzicală”, va avea loc la Casa de Cultură, miercuri, 20 aprilie, începând cu orele 18:00.

Cu aceeaşi ocazie, în foaierul locației culturale, se vor afla animatori și mascote, care vor întreţine atmosfera şi îi vor îndemna pe cei mici să facă poze la minut.




Crește cererea pentru procedurile balneare la sanatoriul din Mangalia

Reprezentanții Sanatoriului Balnear și de Recuperare Mangalia au declarat că, începând din 7 martie, s-a reluat activitatea Compartimentului – Radiologie, din Pavilionul B, iar din 15 martie – programul de rezervare pentru Secţia Sanatorială şi Secţiile de Spital pentru restul anului 2022. Astfel că, până în prezent, cei interesați de procedurile balneare din unitatea sanitară au apelat în număr mare la serviciile unității medicale, sunând la numărul telefonul pus la dispoziție pentru rezervări pe Secția Sanatorială. Pe această cale, conducerea instituției balneare informează că mai sunt disponibile 50 de locuri pentru luna aprilie, la Secția Sanatorială. Tariful este de 101 lei / loc / zi, în care sunt incluse servicii de cazare în cameră dublă, masă, în regim de pensiune completă (3 mese/zi) și tratament (4 proceduri/zi).  Celor care doresc să rezerve un loc la noi în sanatoriu sau să afle tarifele aferente perioadei dorite, le recomandăm să sune la telefon:  0241751337, recepție Secția Sanatorială, în zilele de marți, miercuri și joi, între orele 10:30-13:30, a precizat managerul Sanatoriului Balnear din Mangalia, Bogdan Maganu. Potrivit reprezentanţilor instituţiei, persoanele care solicită tratament de recuperare in ambulatoriul de specialitate in cadrul pavilionului B, pe baza trimiterii de la medicul de familie, având asigurare medicală, vor achita doar  coplata, în valoare de 10 lei/10 zile, diferenţa fiind suportată din bugetul Casei de Asigurări de Sănătate. Tot ei subliniază că persoanele care se prezintă la unitatea balneară pentru tratament ambulatoriu, fără trimitere de la medic, vor plăti tarifele la preţ întreg, în funcţie de procedurile pe care doresc să le facă.

Pentru informații suplimentare, puteți intra si pe site-ul unității, www.balnear.net.




Anunț privind închirierea prin atribuire directa a pasunii din domeniul privat al comunei Tuzla

Informatii privind locatorul: Primaria Comunei Tuzla, cu sediul in Comuna Tuzla, str. Constantei, nr. 80A, jud. Constanta,

Obiectul inchirierii: Parcela Ps 267, cu suprafata de 4000 mp, reprezentand pasuni, apartinand domeniului privat al comunei Tuzla, jud. Constanta;

Procedura aplicata: atribuire directa;

Data sedintei de atribuire directa: 27.04.2022;

Durata inchirierii: 10 ani;

Pretul de inchiriere: 230 lei/ha/an, plus TVA. 

Criterii de participare:

Pentru a participa la procedura de atribuire a pășunii, solicitanții trebuie să îndeplinească cumulativ  următoarele criterii, sens în care vor depune următoarele documente justificative:

 

Nr.

Crt.

Criteriu Document necesar a fi depus
1 Solicitare de închiriere Cerere (anexă la prezentul anunt)
2 Dovadă deținere animale înscrise în

Registrul Național al Exploatațiilor

Adeverință eliberată de medicul veterinar
3 – Domiciliul stabil în comuna Tuzla, (in cazul persoanelor fizice) Copie dupa actul de identitate (pentru persoane fizice);
– Sediul pe teritoriul comunei Tuzla (in cazul persoanelor juridice); Statut, certificat de înregistrare în Registrul Comerțului, certificat de inregistrare fiscala (pentru persoane juridice/ asociații patrimoniale)
4 Dovada deținerii numarului de animale necesar pentru asigurarea incarcaturii optime ( UVM/ha) Adeverința de la pct. 2

În situația în care numărul de animale deținut depășește încarcătura stabilită, solicitantul va depune o declarație pe propria           răspundere cu privire la numărul de animale

cu care va pășuna pe pășunea închiriată

5 Nu figurează cu debite la bugetul local Certificat de atestare fiscală de unde reiese

că nu are debite la bugetul local;

 

Cererile, insotite de documentele de mai sus,  se depun la sediul Primariei comunei Tuzla, pana la data de 27.04.2022, ora 09:00.

Informatii suplimentare se pot obtine la sediul Primariei Tuzla, sau la tel. 0241/747.178.

 

 

 

C E R E R E

de închiriere prin atribuire directă a pașunii disponibile situate in domeniul privat al comunei Tuzla

 

  1. Nume, prenume/denumire: ………………………………………………………………………………….
  2. CNP/cod fiscal: …………………………………………………………………………….
  3. Domiciliul/sediul: ………………………………………………………………………….
  4. Telefon/fax, email: …………………………………………………………………………
  5. Obiectul de activitate, pe domenii: ………………………………………………………… (in conformitate cu prevederile din statutul propriu)

Va solicit sa aprobati inchirierea suprafetei de ________ ha pajiste, aflata in domeniul privat al  comunei Tuzla, situata in:

Categoria de folosinta Intravilan Denumirea lotului Nr. parcela Suprafata
Păşune NU Nr. cadastral 107126 Ps 267 4.000 mp

 

Declar pe propria raspundere, sub sanctiunile aplicate faptei de fals si uz de fals in declaratii in acte  publice, ca vom respecta legislatia si normele in vigoare privind protectia mediului.

Ne angajam ca, dupa semnarea contractului, sa respectam programul de pasunat / amenajamentul  pastoral / contractul de inchiriere / prevederile legale.

 

Data,_____/04/2022                                                                    

Nume fermier,

___________________________________

 

Semnătura,

 




Drum lin către îngeri, doamnă Florica Coricovac!

black

Cu multă durere, Ziarul „Ediţia de Sud” deplânge plecarea prematură dintre noi a doamnei Florica Coricovac, un om inteligent, deosebit, generos, de un calm desăvârşit, apreciat de întregul oraş şi datorită sfaturilor pe care le dădea fiecărei persoane ce îi trecea pragul farmaciilor pe care le deţinea.

Condoleanţe familiei îndoliate, iar pe dumneavoastră, doamna Coricovac, Dumnezeu să vă odihnească în pace şi să vă dea liniştea de care aveaţi nevoie după doi ani de suferinţă!

Drum lin către îngeri! 




Polaris Holding a început curăţenia de primăvară în staţiunile din sudul litoralului!

Neptun, Olimp, Jupiter, Saturn, Venus și Cap Aurora se pregătesc pentru noul sezon estival!
Echipele Polaris desfășoară zilnic activități de igienizare pe domeniul public în stațiunile de la malul mării. Arterele principale și secundare sunt salubrizate, se curăță și se răzuiesc rigolele de resturi vegetale și praf, se îndepărtează resturile vegetale de pe trotuare, se mătură străzile și se colectează depozitele neconforme apărute peste iarnă pe domeniul public.



Andrei-Ionuț Granat, de la Liceul Teoretic „Callatis” – aproape de lotul internațional de informatică!

 

După ce a obținut locul I pe județ și s-a calificat la faza națională, elevul Granat Andrei – Ionuț, coordonat de doamna profesoară Pilat Mihaela și-a intensificat pregatirea, care, dublată de pasiune, a adus un nou rezultat remarcabil. 

Astfel, el a obținut cea de-a parta medalie de bronz a lui la o fază națională, căci este participat cu tradiție în această competiție. Datorită rezultatului excepțional, a fost solicitat sâmbătă și duminică să ia parte la concursul pentru selecția lotului internațional, care a constat în două probe a câte cinci ore, cu subiecte unice pentru clasele IX – XII, astfel încât juniori liceeni s-au luptat de la egal la egal cu seniorii de 18- 19 ani. 

Vor urma și alte competiții, și alte concursuri în anii de liceu și îi dorim succes, căci suntem siguri că este doar un început de drum!

 




Competițiile sportive și olimpiadele aduc noi premii pentru elevii Liceului Teoretic „Callatis” Mangalia

Comunicat fe presă
La Olimpiada de matematică, etapa județeană, elevii din clasa a IX-a A au adus Liceului
Teoretic „Callatis” premii cu care trebuie să ne mândrim.
Dincă Radu a obținut prima mențiune, fiind al
cincilea pe județ, iar Granat Andrei – Ionuț
o altă mențiune, clasându-se, la rândul lui, printre fruntașii matematiceni de la nivelul județului.
Amândoi au fost îndrumați pe anevoiosul drum de doamna profesoară Sali Ghiuserin.
Pasionat de șah, elevul Dincă Radu, coordonat de doamna profesoară Tudor Lakme, a
obținut premiul al II-lea la faza județeană a Olimpiadei Naționale a Sportului Școlar, desfășurată la Palatul Copiilor. Nu este primul premiu, de-a lungul anilor el participând la diferite competiții de șah, naționale și internaționale, de unde mereu a venit cu un trofeu.
Le mulțumim și îi susținem în demersul lor, căci sunt printre puținii liceeni care se mai
aventurează în competițiile atât de dificile ale matematicii și ale șahului.



Două pistoale neletale și 110 cartușe, descoperite de polițiștii de frontieră in P.T.F. Vama Veche

Poliţiştii de frontieră din cadrul Punctului de Trecere a Frontierei Vama Veche au descoperit două pistoale neletale și 110 cartușe cu piper într-un autoturism în care se aflau doi cetățeni români și un cetățean britanic, pe sensul de intrare în țară.

În data de 11.03.2022, la Punctul de Trecere a Frontierei Vama Veche, judeţul Constanţa, poliţiştii de frontieră au efectuat, pe sensul de intrare în ţară, controlul specific asupra unui autoturism înmatriculat în România, și a unui număr de trei persoane care se aflau în interiorul acestuia.
Astfel, polițiștii de frontieră au descoperit ascunse și nedeclarate două pistoale neletale, calibrul 9mm si 110 cartușe.
Acestea aparțineau persoanelor din autoturism, respectiv doi cetățeni români și un cetățean Marea Britanie, cu vârste cuprinse între 32 și 34 ani, care au precizat verbal faptul că au achiziţionat produsele din Bulgaria.
Pistoalele și muniția aferentă au fost ridicate în vederea continuării cercetărilor, iar în cauză poliţiştii de frontieră efectuează cercetări sub aspectul săvârşirii infracţiunii de nerespectarea regimului armelor și munițiilor.




Acestea sunt rezultatele Cupei Medgidia la Kickboxing si Kung Fu, „Pentru tine Matei!”

Duminică 10.04.2022, la Sala Sporturilor „Iftimie Ilisei” din Medgidia, între orele 10.00-19.00, s-a desfăşurat „Cupa Medgidia” la Kickboxing, la probele de „K1” şi „Kick-Light” şi la Kung-Fu, la probele de „Tuishou”,  „Shuai-Jiao”, ‚Shuang Bang-Gun” şi „Shuang Erjie-Gun Fight”, pentru copii, cadeţi, juniori şi seniori, masculin şi feminin.

La concurs s-au înscris 126 de sportivi din 17 cluburi din Bucureşti, Cluj-Napoca, Piteşti, Focşani, Cernavodă, Mangalia, Cogealac, Fântânele, Constanţa şi Medgidia.

            Rezultatele sportivilor din judeţul Constanţa sunt următoarele:

 

PROBA „K-1” MASCULIN

1.Vîrsta +18 ani, greutatea +90 kg

1.MEDELEAN RADU, CS Viitorul Fîntînele

2.CIOCLU GAVRIL-CĂTĂLIN, CS Axiopolis Cernavodă

3.CANNIGIA GABRIEL, CSU Neptun Constanţa

2.Vîrsta 17-18 ani, greutatea -65 kg

1.MEMET FLORIN, CS Viitorul Fîntînele

2.CARDAN MIHAI, CS Viitorul Fântânele

3.PĂDURARU ANDREI, CS Miyagi Dojo Cogealac

3.PETEA MARIO, CS Keru Kento Constanţa

3.Vîrsta  16-17 ani, greutatea -60 kg

2.SĂCUIU CRISTIAN, CS Keru Kento Constanţa

4.Vîrsta 16-17 ani, greutatea -65 kg

2.BRUMĂ COSMIN, CS Keru Kento Constanţa

3.ROMAN DANIEL, CS Keru Kento Constanţa

3.RUCĂ ANDREI, CS Miyagi Dojo Cogealac

5.Vîrsta 16-17 ani, greutatea -75 kg

3.ALEXANDRU STELIAN, CS Keru Kento Constanţa

3.IONESCU TEODOR, CS Keru Kento Constanţa

            6.Vîrsta  16-17 ani, greutatea +75 kg

2.HRENIUC ANDREI, CS Koga-Io-Non Gym Cernavodă

7.Vîrsta 14-15 ani, greutatea -60 kg

2.MEMET MELIH, CS Medgidia

3.GAE IONUŢ GABRIEL, CS Axiopolis Cernavodă

8.Vîrsta  14-15 ani, greutatea -87 kg

1.DRĂGHICI GEANI, CS Axiopolis Cernavodă

2.BULGHERU EDUARD, CS Keru Kento Constanţa

9.Vîrsta  14-15 ani, greutatea +87 kg

2.NEAGU FLORIN, CS Keru Kento Constanţa

10.Vîrsta 12-13 ani, greutatea -45 kg

1.LĂUNEANU IONUŢ, CS Viitorul Fîntînele

2.CIOCAN LUCA-ŞTEFAN, CS Axiopolis Cernavodă

3.BUCUR MARIUS IONUŢ, CS Medgidia

11.Vîrsta  12-13 ani, greutatea -55 kg

1.CADIU ANDREI TEODOR, CS Axiopolis Cernavodă

2.DINU STELIAN ŞTEFAN, CS Axiopolis Cernavodă

3.COMOLI ADRIAN, CS Keru Kento Constanţa

12.Vîrsta  12-13 ani, greutatea -65 kg

1.TICU RAFAEL, CS Medgidia

13.Vîrsta  12-13 ani, greutatea +65 kg

2.PLA-MUNOZ LUCA-NIKOLAS, CS Axiopolis Cernavodă

 

PROBA „K-1” FEMININ

14.Vîrsta  +18 ani, greutatea -65 kg

2.CREŢU MIHAELA, CS Miyagi Dojo Cogealac

15.Vîrsta 13-14 ani, greutatea +60 kg

2.CIOTI ALEXIA, CS Keru Kento Constanţa

3.DUMITRESCU CĂTĂLINA ANAMARIA, CS Medgidia

16.Vîrsta 12-13 ani, greutatea -55 kg

1.CĂLĂRARU GEORGIANA FLORENTINA, CS Axiopolis Cernavodă

2.SPOREA RUXANDRA, CS Keru Kento Constanţa

3.BRÎNZEIU LARISA, CS Keru Kento Constanţa

            Clasificarea cluburilor în funcţie de numărul de medalii de aur obţinute:

1.CS Aleph Piteşti

2.CS Axiopolis Cernavodă

3.CS Viitorul Fântânele

PROBA „KICK-LIGHT” FEMININ

1.Vîrsta  8-9 ani, greutatea -36 kg

2.CIOTI ANTONIA, CS Keru Kento Constanţa

2.Vîrsta 16-17 ani, greutatea -45 kg

1.MARIA DENISA, CS Viitorul Fîntînele

2.ION LARISA GABRIELA, CS Medgidia

3.ELISEI VANESA, CS Viitorul Fîntînele

PROBA „KICK-LIGHT” MASCULIN

3.Vîrsta 6-7 ani, greutatea -25 kg

3.ŞTIRBU COSTEL-IONEL-NICUŞOR, CS Axiopolis Cernavodă       

4.Vîrsta 6-7 ani, greutatea -30 kg

1.CADIU PATRICK ŞTEFAN, CS Axiopolis Cernavodă

5.Vîrsta 8-9 ani, greutatea -45 kg

1.BORAN AYAN EMRE, CS Medgidia

2.BUCUR BOGDAN CONSTANTIN, CS Medgidia

6.Vîrsta  10-11 ani, greutatea -35 kg

1.POPA MARIUS, CS Viitorul Fîntînele

2.LAZĂR DARIUS MARIAN, CS Axiopolis Cernavodă

3.TIMOFTE ANDREI ROBERT, CS Medgidia

7. Vîrsta  12-13 ani, greutatea -40 kg

2.MARCU ALIN ŞTEFAN, CS Medgidia

8.Vîrsta 13-14 ani, greutatea +65 kg                             

1.DODE PETRE EDUARD, CS Medgidia

9.Vîrsta 14-15 ani, greutatea -55 kg

1.CURT OMER IBAZER, CS Medgidia

2.CADIU ANDREI-TEODOR, CS Axiopolis Cernavodă

            Clasificarea cluburilor în funcţie de numărul de medalii de aur obţinute:

1.CS Holly Do Bucureşti

2.CS Aleph Piteşti

2.CS Medgidia

 

KUNG-FU

                                    1. „TUISHOU” INDIVIDUAL

                        FEMININ

6-7 ANI

1.IVAN TEODORA MĂDĂLINA, CS Shaolin Callatis Mangalia

3.RĂCARU ALESIA ELENA, CS Noua Generaţie Mangalia

            10-11 ANI FEMININ

1.CRĂESCU SOFIA IRINA, CS Marea Neagră Constanţa

            14-15 ANI FEMININ

1.ZOBU DELIA, CS Noua Generaţie Mangalia

2.TEODORESCU NICOL CRISTINA,CS Shaolin Mangalia

MASCULIN

            8-9 ANI

1.PANŢURU IONUŢ, CS Marea Neagră Constanţa

            10-11 ANI

1.TEODORESCU LUCA GABRIEL, CS Shaolin Callatis Mangalia

            16-17 ANI, -75 KG

1.BOCAI VLAD, CS Marea Neagră Constanţa

            16-17 ANI, +75 KG

1.IORDACHE IUSTIN VALENTIN, CS Marea Neagră Constanţa

2.MICŞĂ DAVID, CS Shaolin Callatis Mangalia

            +18 ANI

1.BOCAI TUDOR, CS Marea Neagră Constanţa

2.TIMOFTE CRISTIAN, CSU Neptun Constanţa

                                    2. „SHUAI-JIAO” INDIVIDUAL

            16-17 ANI, -75 KG

1.BOCAI VLAD, CS Marea Neagră Constanţa

            16-17 ANI, -80 KG

2.IORDACHE IUSTIN VALENTIN, CS Marea Neagră Constanţa

 

                                    3. „SHUANG BANG-GUN” INDIVIDUAL

                        +16 ANI

1.BOCAI TUDOR, CS Marea Neagră Constanţa

2.BOCAI VLAD, CS Marea Neagră Constanţa

 

                                    4. „SHUANG ERJIE-GUN” INDIVIDUAL

1.BOCAI VLAD, CS Marea Neagră Constanţa

2.IORDACHE IUSTIN VALENTIN, CS Marea Neagră Constanţa

           

            Clasificarea cluburilor în funcţie de numărul de medalii de aur obţinute:

1.CS Marea Neagră Constanţa

2.CS Dunărea Albastră Galaţi

3.CS Shaolin Callatis Mangalia

           

            <<Mulţumim tuturor celor care ne-au sprijinit în organizarea acestui concurs şi celor care au contrbuit la strîngerea unei sume de bani pentru tratamentul lui Matei Ştefan Costea, în cadrul campaniei umanitare pe care am desfăşurat-o!

Felicitări sportivilor, instructorilor, antrenorilor şi arbitrilor, care au participat la concurs! Pentru toţi a fost un test util, înaintea participărilor la campionatelor naţionale şi internaţionale care urmează să se desfăşoare.>>

 

            PREŞEDINTE CS MAREA NEAGRĂ

 

            IORDĂNOAIA FLORIN