Mangalia, tot mai aproape de rata de infectare de 6 la mia de locuitori!

ZDFjODc1YjNjMTNjZTc3ZTY0NzVmZDAyODcz.thumb

 

INCIDENTA in data de 10.10.2021

 

LOCALITATE POPULATIE DEPABD CAZURI LA 1000 DE LOCUITORI IN ULTIMELE 14 ZILE (DEPABD) CAZURI CONFIRMATE IN ULTIMELE 14 ZILE
MUNICIPIUL CONSTANŢA 310589 8.06 2504
MUNICIPIUL MANGALIA 40007 5.82 233
MUNICIPIUL MEDGIDIA 44098 5.71 252
ORAŞ CERNAVODĂ 18611 4.67 87
ORAŞ EFORIE 11098 7.84 87
ORAŞ HÂRŞOVA 10938 5.12 56
ORAŞ MURFATLAR 10999 5.18 57
ORAŞ NĂVODARI 43795 5.37 235
ORAŞ NEGRU VODĂ 5817 2.92 17
ORAŞ OVIDIU 16409 5.55 91
ORAŞ TECHIRGHIOL 8610 7.32 63
23 AUGUST 5783 2.77 16
ADAMCLISI 2290 6.11 14
AGIGEA 9233 9.53 88
ALBEŞTI 3872 2.07 8
ALIMAN 2762 3.62 10
AMZACEA 2914 2.75 8
BĂNEASA 5713 2.63 15
BĂRĂGANU 2173 6.9 15
CASTELU 5675 1.94 11
CERCHEZU 1348 5.19 7
CHIRNOGENI 3194 1.88 6
CIOBANU 3562 2.53 9
CIOCÂRLIA 3134 4.79 15
COBADIN 9528 4.83 46
COGEALAC 5351 5.61 30
COMANA 2031 1.97 4
CORBU 6575 2.59 17
COSTINEŞTI 3470 1.15 4
CRUCEA 3051 1.97 6
CUMPĂNA 16129 6.2 100
CUZA VODĂ 4694 1.07 5
DELENI 2406 1.66 4
DOBROMIR 3800 0 0
DUMBRĂVENI 497 2.01 1
FÂNTÂNELE 1610 4.97 8
GÂRLICIU 1591 0.63 1
GHINDĂREŞTI 2656 3.39 9
GRĂDINA 1067 2.81 3
HORIA 1103 0.91 1
INDEPENDENŢA 2900 2.76 8
ION CORVIN 2020 0.5 1
ISTRIA 2500 0.4 1
LIMANU 6847 5.84 40
LIPNIŢA 2987 2.34 7
LUMINA 12014 5.83 70
MERENI 2406 4.99 12
MIHAI VITEAZU 3767 0.8 3
MIHAIL KOGĂLNICEANU 10107 8.31 84
MIRCEA VODĂ 5425 2.4 13
NICOLAE BĂLCESCU 5556 5.94 33
OLTINA 2450 2.86 7
OSTROV 4726 1.48 7
PANTELIMON 1894 2.11 4
PECINEAGA 3485 1.43 5
PEŞTERA 3553 2.81 10
POARTA ALBĂ 5981 3.51 21
RASOVA 3708 3.78 14
SĂCELE 2421 0.83 2
SALIGNY 2366 2.96 7
SARAIU 1257 3.18 4
SEIMENI 2165 3.23 7
SILIŞTEA 1496 8.69 13
TÂRGUŞOR 1577 1.9 3
TOPALU 1709 2.93 5
TOPRAISAR 6426 4.05 26
TORTOMAN 1882 3.19 6
TUZLA 7282 5.77 42
VALU LUI TRAIAN 17610 9.03 159
VULTURU 711 2.81 2
  767411 6.20 4759

 




Constanta si Eforie, peste 7 infectari la mia de locuitori!

 

Astăzi, în cadrul CJSU, a fost votată hotărârea nr. 143. Aceasta prevede constatarea încadrării în limitele de incidență cumulată la 14 zile mai mare de 6/1.000 de locuitori și mai mică sau egală cu 7,5/1.000 de locuitori pentru județul Constanța, respectiv constatarea încadrării în limitele de incidență cumulată la 14 zile mai mare de 7,5/1.000 de locuitori pentru U.A.T.-urile Constanța și Eforie.

Măsurile de prevenire a răspândirii infectării cu virusul SARS-CoV-2, respectând prevederile Hotărârii de Guvern nr. 1.090/2021, se aplică pe o perioadă de 14 zile, începând cu data de 11.10.2021, ora 00.00, urmând a fi reevaluate la finalul acesteia.

Pentru U.A.T.-urile Techirghiol, Siliștea, Agigea, Mihail Kogălniceanu și Valu lui Traian se menține încadrarea în limitele de incidență cumulată la 14 zile (mai mare de 7,5/1.000 de locuitori) din hotărârile CJSU nr. 138/05.10.2021, nr. 140/06.10.2021, nr. 141/07.10.2021 și nr. 142/08.10.2021.




S-a stins din viață Ioana Petriuc, președintele „O rază de lumină” Mangalia

ioana_petriuc_-_sida

Ioana Petriuc, președintele Asociației „O rază de lumină”, care apără drepturile copiilor infectati cu virusul HIV SIDA, s-a stins prematur din viață.

De-a lungul anilor, Ioana Petriuc a militat pentru combaterea discriminării copiilor infectați atât în instituțiile școlare, în unitățile medicale cât și, pur și simplu, în viața de zi cu zi.

A derulat proiecte destinate îmbunătățirii calității vieții acestor copii, dar și a adulților infectați în unitățile spitalicești, imediat după Revoluție.

Dumnezeu să o odihnească în pace! Sincere condoleanțe familiei îndoliate!





Polițiștii de frontieră verifică certificatele verzi cu 16 scannere și 18 telefoane mobile smart, cu ajutorul aplicației „CoronaScan”!

Având în vedere cadrul normativ european privind facilitarea liberei circulații pe durata pandemiei de COVID-19începând cu data de 01.07.2021Poliția de Frontieră Română asigură verificarea autenticității și valabilității certificatelor digitale privind vaccinarea, testarea sau vindecarea.

 

Pentru verificarea, la intrarea în țară, a codurilor QR de pe certificatele digitale, au fost distribuite către Garda de Coastă 16 scannere mobile și 18 telefoane mobile smart, echipamente care au instalată aplicația „CoronaScan”., fiind folosite de către polițiștii de frontieră în punctele de trecere ale frontierei de stat de pe raza județelor Tulcea si Constanța

 

Certificatul poate fi prezentat, la intrarea în România, atât în format digital, pe un dispozitiv mobil, cât și tipărit pe hârtie.

 

Menționăm faptul că, în conformitate cu prevederile legale, nu se vor reține nici un fel de date sau informații din certificatul verificat prin intermediul sistemului informatic al Poliției de Frontieră Române sau prin aplicația mobilă deverificare ’’CoronaScan’’ 

 

În cazul în care se constată faptul că, certificatul digital lipsește, nu este valabil și/sau autentic, respectiv este neconform, se semnalează situația reprezentanților  Direcției de Sănătate Publică din punctele de trecere a frontierei în vederea dispunerii de măsuri conform prevederilor Legii nr. 136/2020 privind instituirea unor măsuri în domeniul sănătății publice în situații de risc epidemiologic și biologic, cu modificările și completările ulterioare.

   

În activitatea desfășurata de polițiștii de frontieră din cadrul Gărzii de Coastă,  începând cu data de 01.07.2021, până în prezent  au fost constatate 3 infracțiuni de fals și uz de fals, în care au fost implicați  doi cetățeni ucrainieni și un cetățean român, care au prezentat la intrarea în țară, polițiștilor de frontieră și reprezentanților D.S.P., certificate de vaccinare/testare false.

Totodată, în timpul sezonului estival, timpii de așteptare în punctele de trecere ale frontierei de stat au fost mai mari, întrucât deși foarte multe persoane care tranzitau frontiera îndeplineau una din condițiile eliberării unui certificat digital, au ales sa folosească documente doveditoare, verificarea acestora necesitând timp suplimentar.

 

Deși certificatul digital nu este un document obligatoriu la trecerea frontierei, recomandăm tuturor persoanelor care s-au vaccinat anti COVID-19, celor care s-au recuperat după această afecțiune sau celor care dețin un rezultat negativ la testarea COVID-19 sa descarce acest certificat de pe paginile oficiale, deoarece pot dovedi situația lor epidemiologică, într-un mod rapid, printr-o simplă scanare efectuată de către polițistul de frontieră

 

COMPARTIMENTUL PURTĂTOR DE CUVÂNT




Președintele USR Mangalia, Semiran Abdurefi: „În plină pandemie, Primăria refuză ajutorul cetățenilor și nu oferă plata cu cardul la ghișeele de taxe și impozite!”

Într-o postare publică, președintele USR Mangalia arată că: „In martie, anul curent, ceream primarului Mangaliei sa permită plata taxelor la ghișeu cu cardul. Uite ca, proiectul USR pentru obligativitatea asigurării opțiunii de plata cu cardul, a trecut în Senat. După cum ne-a obișnuit până acum, Primăria Mangalia tratează în bătaie de joc cetățenii orașului, care doresc să își plateasca la timp taxele și impozitele.
Deși suntem în plină pandemie și toate organizațiile de sănătate recomandă folosirea cardurilor în detrimentul banilor cash, pentru a limita răspândirea virusului COVID-19, primăria Mangalia refuza să vină în ajutorul mangalienilor și nu oferă nici macar anul acesta posibilitatea de plată cu cardul, acest lucru ducând la formarea unor cozi zilnice în fața departamentului de impozite și taxe ale primăriei.
Cerem primarului Mangaliei, Radu Cristian, să permită de îndată cetățenilor plata cu cardul la terminalele POS pe care primăria le are deja!”
🚩🚩🚩Fără stat la cozi interminabile la ghișeele instituțiilor publice
Ieri, în Senat, am adoptat proiectul de lege USR PLUS, care obligă instituţiile publice şi companiile aferente să accepte plata cu cardul şi cea online, prin platforme precum ghișeul.ro.
Prin modernizare și digitalizare aducem instituțiile statului în prezent, unde plățile online nu mai sunt o noutate, fiind chiar o opțiune din ce în ce mai utilizată de către noi toți.
💳 Faptul că ne vom putea plăti taxele, impozitele, amenzile sau alte obligații către stat, de la distanță, este cu atât mai îmbucurător, cu cât ne aflăm în plin val 4 al pandemiei și vrem să fim în siguranță, mai ales că vedem cum tulpina Delta, mult mai contagioasă, a virusului SARS-Cov2 infectează peste zece mii de oameni zilnic.
🔹 Acest proiect este o măsură de bun simț, care trebuie adoptată din respect pentru oameni și pentru timpul lor. Inițiativa merge mai departe și urmează să fie dezbătută în Camera Deputaților.
✔️ Continuăm debirocratizarea instituțiilor statului. #USRPLUS



RAJA recomandă folosirea soluțiilor de comunicare la distanță  ca mijloc de protecție împotriva COVID-19

Creșterea îngrijorătoare a ratei de infectare și evoluția constantă a valorii incidenței cazurilor confirmate cu COVID-19 ne determină să lansăm un apel către toți cei interesați, în sensul  limitării activității directe de relații cu publicul, la nivelul întregii arii de operare a RAJA S.A., pentru o perioadă nedeterminată. Rugăm toți abonații ca în continuare să opteze cu preponderență pentru mijloacele de comunicare electronice, telefonice și poștale puse la dispoziție pe site-ul societății www.rajac.ro. Prin urmare, pentru informații, cereri și sesizări, aceștia ne pot contacta telefonic, pe adresele de e-mail, prin intermediul formularului de sesizări, sugestii sau reclamații online, pe adresa de Facebook, sau prin poștă. Numărul de Call Center 0241.924, precum și Contul de client on-line sunt funcționale 24 de ore din 24, 7 zile din 7, pentru diferite operațiuni și asistență specifică.

În vederea protecției proprii, dar și a angajaților noștri, care dețin un rol esențial în asigurarea acestui serviciu vital pentru populație, recomandarea noastră este ca orice documente, înscrisuri sau acte specifice să fie descărcate de pe site-ul societății, urmând a fi completate, scanate și transmise pe adresa de e-mail a centrului zonal vizat.

Casieriile și birourile de registratură vor avea program normal de lucru cu publicul, însă solicităm să se evite aglomerația și să se mențină, pe cât posibil, distanța față de persoanele aflate în jur. Pentru a evita contactul fizic, dar și utilizarea numerarului, încurajăm clienții să folosească cu precădere metodele de plată electronică a facturilor, prin intermediul contului de client RAJA, prin transfer bancar sau direct debit.

 

Biroul de Comunicare




Asociația părinților elevilor Liceului Teoretic “Callatis” – organizator al evenimentului de programare și ecologie “Salvați Marea Neagră!” 2021

liceul_callatis

Evenimentul online “Salvați Marea Neagră!” https://meet-and-code.org/ro/ro/event-show/7273, desfășurat în perioada 04.10.2021 – 06.10.2021, și-a propus să dezvolte abilităţile de utilizare a calculatorului, dar şi să promoveze practicile ecologice ale elevilor Liceului Teoretic „Callatis” Mangalia.

Grupul țintă a fost format din elevii cu vârste cuprinse între 11 și 14 ani,  care au fost încurajați  să se implice în activitățile practice de programare prin realizarea unor proiecte în Scratch, scopul fiind de a trage un semnal de alarmă cu privire la poluarea Mării Negre. 

 

#meetandcode #codeEU #SAP4Good #AsociatiaTechsoup

Evenimentul online“Salvați Marea Neagră!”  este finanțat cu ajutorul programului Meet and Code (https://www.meet-and-code.org/) susținut la nivel european de compania de software SAP. Meet and Code 2021 este coordonat de Haus des Stiftens gGmbH și rețeaua TechSoup Europe în 35 de țări europene și susține, pentru al 5-lea an consecutiv, evenimente de tehnologie și programare aliniate cu misiunea inițiativei Comisiei Europene: Europe Code Week.

 

În România, programul Meet and Code este coordonat de Asociația Techsoup. Din 2010, Asociația Techsoup (https://www.asociatiatechsoup.ro) creează și oferă resurse IT și experiențe de învățare a tehnologiei pentru organizații nonprofit, tineri și profesori. Asociația Techsoup este câștigătoare a premiului Digital Skills for Education din cadrul European Digital Skills Awards în 2017, competiție organizată de Comisia Europeană.

 

Activitatea s-a desfășurat în două sesiuni online. În prima sesiune s-au prezentat noțiunile de programare vizuală, cu ajutorul  blocurilor de instrucțiuni, cu personaje și scene, în Scratch, precum și partajarea proiectelor pe platformă. Elevii s-au conectat la eveniment  cu ajutorul aplicației Google Meet.

Facilitatorii evenimentului au prezentat noțiunile teoretice din programarea vizuală și au oferit exemple multiple pentru înțelegerea acestora. Totodată, a fost supusă atenției elevilor și problematica protejării mediului înconjurător, în special a ecosistemului Mării Negre, care se degradează continuu din cauza surselor de poluare.

Participanții au folosit aplicația online  https://scratch.mit.edu/  și extensii precum pen, text to speech, translate, music, pentru a putea realiza proiecte, punând în practică noțiunile asimilate. La finalul activităților, elevii au realizat câte un proiect în Scratch cu tema Salvați Marea Neagră!, în care au utilizat noțiunile înțelese de ei printr-un joc, poveste etc. Au fost încurajați să prezinte propriile scene și personaje, punând în evidență latura creativă și artistică.

    În cea de a doua sesiune elevii și-au susținut proiectele, activitatea încheindu-se cu dezbateri și concluzii. 

Evenimentul a fost coordonat de doamnele profesoare de informatică Popa Gabriela Maria și Magaz Georgeta, partenerul evenimentului fiind Liceul Teoretic „Callatis” Mangalia.

 




Spitalul Mangalia are toate locurile Covid, ocupate!

In acest moment, situația paturilor destinate bolnavilor Covid in spitalele constantene este următoarea:

– Mangalia 9 paturi, toate ocupate,

– Medgidia, 15 paturi- 2 libere,

– Spitalul Judetean, 23 paturi – 3 libere




Fără stat la cozi interminabile la ghișeele instituțiilor publice

Ieri, în Senat, am adoptat proiectul de lege USR PLUS, care obligă instituţiile publice şi companiile aferente să accepte plata cu cardul şi cea online, prin platforme precum ghișeul.ro.
Prin modernizare și digitalizare aducem instituțiile statului în prezent, unde plățile online nu mai sunt o noutate, fiind chiar o opțiune din ce în ce mai utilizată de către noi toți.
💳 Faptul că ne vom putea plăti taxele, impozitele, amenzile sau alte obligații către stat, de la distanță, este cu atât mai îmbucurător, cu cât ne aflăm în plin val 4 al pandemiei și vrem să fim în siguranță, mai ales că vedem cum tulpina Delta, mult mai contagioasă, a virusului SARS-Cov2 infectează peste zece mii de oameni zilnic.
🔹 Acest proiect este o măsură de bun simț, care trebuie adoptată din respect pentru oameni și pentru timpul lor. Inițiativa merge mai departe și urmează să fie dezbătută în Camera Deputaților.
✔️ Continuăm debirocratizarea instituțiilor statului. #USRPLUS



Pe 8 noiembrie, Damen ar urma să concedieze 108 angajați! Alți 41 vor fi relocați

Pe 5 noiembrie va avea loc Adunarea Extraordinară a Acționarilor Damen Mangalia. Pe ordinea de zi a întâlnirii figurează și decizia concedierii a 108 angajați ai societății și relocarea a altor 41, ca urmare a reducerii activității societății. Decizia ar urma să intre în vigoare de 8 noiembrie.

În luna iulie a.c., Adunarea Generală a Acționarilor aprobase reorganizarea Șantierului Naval Damen Mangalia, prin restructurarea a 228 de posturi. Se pare că, în urma protestelor sindicaliștilor și a negocierilor purtate, numărul acestora a fost redus la jumătate.




Se întrerupe curentul electric la Spitalul Mangalia!

Vineri, 8 octombrie, între orele 9.00-17.00, ENEL anunță sistarea curentului electric la Spitalul Municipal Mangalia.




Constanța, peste 6 infectari la mia de locuitori, Techirghiol, 7,5. Iată măsurile impuse de autorități!

De la ora 00.00, la Constanța, vor intra în vigoare măsurile specifice depășirii pragului de 6 la mie, printre care și restricțiile de circulație din zilele de vineri, sâmbătă și duminică.

Astăzi, în cadrul CJSU, au fost votate hotărârile nr. 138 și 139. Prima prevede constatarea încadrării în limitele de incidență cumulată la 14 zile mai mare de 7,5/1.000 de locuitori pentru U.A.T. Techirghiol, respectiv constatarea încadrării în limitele de incidență cumulată la 14 zile mai mare de 6/1000 de locuitori și mai mică sau egală cu 7,5/1000 de locuitori pentru U.A.T.-urile Constanța, Agigea și Valu lui Traian.

Pentru celelalte U.A.T.-uri din județul Constanța se menține încadrarea în limitele de incidență cumulată la 14 zile din hotărârile CJSU nr. 136/02.10.2021 (județul Constanța) și nr. 137/04.10.2021 (Bărăganu și Mihail Kogălniceanu).

Conform prevederilor Hotărârii de Guvern nr. 932/2021, actualizată, în localitățile în care s-a depășit pragul de 6/1.000 locuitori, se interzice circulația persoanelor în afara locuinței/gospodăriei în zilele de vineri, sâmbătă și duminică în intervalul orar 20.00-05.00, cu următoarele excepții:
– deplasarea în interes profesional, inclusiv între locuință/ gospodărie și locul/locurile de desfășurare a activității profesionale și înapoi;
– deplasarea pentru asistență medicală care nu poate fi amânată și nici realizată de la distanță, precum și pentru achiziționarea de medicamente;
– deplasări în afara localităților ale persoanelor care sunt în tranzit sau efectuează călătorii al căror interval orar se suprapune cu perioada interdicției, cum ar fi cele efectuate cu avionul, trenul, autocare sau alte mijloace de transport de persoane, și care poate fi dovedit prin bilet sau orice altă modalitate de achitare a călătoriei;
– deplasarea din motive justificate, precum îngrijirea/ însoțirea copilului, asistența persoanelor vârstnice, bolnave sau cu dizabilități ori decesul unui membru de familie.

De asemenea, în localitățile unde incidența cumulată la 14 zile depășește 7,5/1.000 de locuitori se interzice circulația persoanelor în afara locuinței/gospodăriei în intervalul orar 20.00-05.00, cu următoarele excepții:

– deplasarea în interes profesional, inclusiv între locuință/ gospodărie și locul/locurile de desfășurare a activității profesionale și înapoi;
– deplasarea pentru asistență medicală care nu poate fi amânată și nici realizată de la distanță, precum și pentru achiziționarea de medicamente;
– deplasări în afara localităților ale persoanelor care sunt în tranzit sau efectuează călătorii al căror interval orar se suprapune cu perioada interdicției, cum ar fi cele efectuate cu avionul, trenul, autocare sau alte mijloace de transport de persoane, și care poate fi dovedit prin bilet sau orice altă modalitate de achitare a călătoriei;
– deplasarea din motive justificate, precum îngrijirea/ însoțirea copilului, asistența persoanelor vârstnice, bolnave sau cu dizabilități ori decesul unui membru de familie.

De menționat că măsurile de mai sus nu se aplică persoanelor care sunt vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, respectiv persoanelor care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2 și care fac dovada îndeplinirii acestei condiții prin intermediul certificatului de vaccinare, pe suport hârtie sau în format electronic, sau al certificatului digital al Uniunii Europene privind COVID-19.

Modelul declarației pe propria răspundere pentru restricțiile de circulație, poate fi accesat în link-ul de mai jos:

https://ct.prefectura.mai.gov.ro/declaratii-si-adeverinte-pentru-localitati-in-carantina/

De asemenea, la anumite categorii de activități, cum ar fi competiții sportive, spectacole, concerte, evenimente private (nunți, botezuri), conferințe, workshop-uri sau în unitățile care desfășoară activități de preparare, comercializare și consum al produselor alimentare, pot avea acces doar persoanele care sunt vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, respectiv persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2.

A doua hotărâre prevede aprobarea propunerii privind modificarea a 4 scenarii de organizare și desfășurare a cursurilor, având în vedere cazurile confirmate de îmbolnăvire cu virusul SARS-CoV-2 în rândul cadrelor didactice. Astfel, cursurile se vor desfășura în sistem online în Liceul Tehnologic „I.C. Brătianu” Nicolae Bălcescu, Școala Gimnazială Nr. 1 Dorobanțu, Grădinița cu Program Normal Dorobanțu și Grădinița cu Program Normal „Carusel” Nicolae Bălcescu.

Mai jos regăsiți hotărârile.




Reprogramare lucrare în mun. Constanța, miercuri – 06 octombrie

 

Având în vedere că lucrările pregătitoare pentru înlocuirea conductei de alimentare cu apă, cu diametrul de 600 mm, de la intersecția străzilor Mircea cel Bătrân cu Nicolae Iorga, din municipiul Constanța au fost mult îngreunate, operațiunea propriu-zisă se amână pentru data de 07 octombrie 2021, în același interval orar.Vă atașăm comunicatul actualizat cu noile date



Prelungire intervenție RAJA la intersecția str. Mircea cel Bătrân cu Nicolae Iorga din mun. Constanța!

     În zona în care echipele de intervenție RAJA S.A. desfășoară lucrări pregătitoare pentru înlocuirea conductei de alimentare cu apă, cu diametrul de 600 mm, de la intersecția străzilor Mircea cel Bătrân cu Nicolae Iorga, din municipiul Constanța au fost întâmpinate mai multe obstacole ce au îngreunat mult operațiunile și au condus la prelungirea timpului de finalizare a acestora. O mare parte din zonă este betonată, iar conducta este poziționată la o adâncime de peste 3 metri, în locație fiind identificate totodată cabluri electrice, care au impus precauție în executarea operațiunilor și au făcut intervenția dificilă. 

     De aceea, reluarea furnizării apei se va face astăzi – 05 octombrie 2021, în jurul orei 17.00. Rămân în continuare afectați consumatorii de pe bd. Mamaia – tronsonul delimitat de strada Bogdan Vodă și zona Pescărie, precum și cei arondați punctelor termice 17, 22, 23, 25, 30, 31, 33, 35, 37, 38, 42 și 108.

     Totodată, având în vedere că lucrările pregătitoare au fost mult îngreunate, operațiunea propriu-zisă de înlocuire a conductei se va amâna pentru data de 07 octombrie 2021.

      Ne cerem scuze pentru neplăcerile create utilizatorilor din zonă, pe care îi asigurăm că echipele de intervenție vor face tot posibilul pentru finalizarea lucrărilor și reluarea furnizării apei potabile în cel mai scurt timp.

 




Mangalia, incidenta de 4,2 la mie!

INCIDENTA in data de 05.10.2021

LOCALITATE POPULATIE DEPABD CAZURI LA 1000 DE LOCUITORI IN ULTIMELE 14 ZILE (DEPABD) CAZURI CONFIRMATE IN ULTIMELE 14 ZILE
MUNICIPIUL CONSTANŢA 310589   6.36 1976
MUNICIPIUL MANGALIA 40007   4.12 165
MUNICIPIUL MEDGIDIA 44098 5.26 232
ORAŞ CERNAVODĂ 18611 3.49 65
ORAŞ EFORIE 11098 5.23 58
ORAŞ HÂRŞOVA 10938 3.66 40
ORAŞ MURFATLAR 10999 4.82 53
ORAŞ NĂVODARI 43795 4.48 196
ORAŞ NEGRU VODĂ 5817 3.09 18
ORAŞ OVIDIU 16409 5.12 84
ORAŞ TECHIRGHIOL 8610   7.55 65
23 AUGUST 5783 2.42 14
ADAMCLISI 2290   5.24 12
AGIGEA 9233   6.72 62
ALBEŞTI 3872 1.03 4
ALIMAN 2762 2.53 7
AMZACEA 2914 3.43 10
BĂNEASA 5713 2.8 16
BĂRĂGANU 2173 6.44 14
CASTELU 5675 2.64 15
CERCHEZU 1348 1.48 2
CHIRNOGENI 3194 3.13 10
CIOBANU 3562 1.4 5
CIOCÂRLIA 3134 2.55 8
COBADIN 9528   4.3 41
COGEALAC 5351 5.98 32
COMANA 2031 2.46 5
CORBU 6575 1.52 10
COSTINEŞTI 3470 2.02 7
CRUCEA 3051 1.64 5
CUMPĂNA 16129   5.08 82
CUZA VODĂ 4694 2.13 10
DELENI 2406 2.08 5
DOBROMIR 3800 0.53 2
DUMBRĂVENI 497 2.01 1
FÂNTÂNELE 1610 5.59 9
GÂRLICIU 1591 0 0
GHINDĂREŞTI 2656   3.01 8
GRĂDINA 1067 1.87 2
HORIA 1103 0.91 1
INDEPENDENŢA 2900   3.79 11
ION CORVIN 2020 0.99 2
ISTRIA 2500 0 0
LIMANU 6847   4.53 31
LIPNIŢA 2987 0.67 2
LUMINA 12014   4.08 49
MERENI 2406 4.57 11
MIHAI VITEAZU 3767 0.27 1
MIHAIL KOGĂLNICEANU 10107   6.73 68
MIRCEA VODĂ 5425 1.66 9
NICOLAE BĂLCESCU 5556 1.26 7
OLTINA 2450 1.22 3
OSTROV 4726 1.06 5
PANTELIMON 1894 2.11 4
PECINEAGA 3485 0.29 1
PEŞTERA 3553 2.25 8
POARTA ALBĂ 5981   4.01 24
RASOVA 3708 2.16 8
SĂCELE 2421 0.41 1
SALIGNY 2366 4.23 10
SARAIU 1257 0.8 1
SEIMENI 2165 2.77 6
SILIŞTEA 1496   4.68 7
TÂRGUŞOR 1577 3.17 5
TOPALU 1709 1.76 3
TOPRAISAR 6426 3.73 24
TORTOMAN 1882 2.66 5
TUZLA 7282 4.39 32
VALU LUI TRAIAN 17610   6.53 115
VULTURU 711 0 0
  767411 4.96 3804

 




Intervenție RAJA la intersecția str. Mircea cel Bătrân cu Nicolae Iorga din mun. Constanța!

RAJA S.A. desfășoară astăzi – 05 octombrie 2021, lucrări pregătitoare, pentru reducerea timpului de execuție propriu-zis a intervenției ce se va desfășura în cursul zilei de mâine – 06 octombrie 2021, la nivelul  conductei de alimentare cu apă, cu diametrul de 600 mm, de la intersecția străzilor Mircea cel Bătrân cu Nicolae Iorga din municipiul Constanța. Prin urmare  în intervalul orar 09.30 – 13.00, se va sista furnizarea apei potabile către consumatorii de pe bd. Mamaia – tronsonul delimitat de strada Bogdan Vodă și zona Pescărie, precum și cei arondați punctelor termice 22, 30, 31, 33, 35, 37 și 38.

Ne cerem scuze pentru neplăcerile create utilizatorilor din zonă, pe care îi asigurăm că echipele de intervenție vor face tot posibilul pentru finalizarea lucrărilor și reluarea furnizării apei potabile în cel mai scurt timp.




Factotumul Mangaliei lovește din nou: Dorinel Colgiu, numit în AGA 2 Mai!

Cu un portofoliu ce ar face invidios și cel mai vestit geniu al lidership-ului și finanțelor, Dorinel Colgiu, directorul Goldterm Mangalia a mai fost cadorisit, astăzi, cu un nou titlu: cel de administrator provizoriu al Șantierului Naval 2 Mai. Acesta va lucra, astfel, îndeaproape, cu un fost coleg din Primăria Mangalia, Romulus Dumitrana, fost city manager al urbei și actualmente directorul general al SN 2 Mai.

În urmă cu câteva minute, Bursa de Valori București a luat act de încetarea mandatului actualilor administratori provizorii ai societății – Petrus A.M. JANSEN, Ionel PATRASCU si Adrian Ionut ZAINEA si a aprobat, cu 6 264 800 voturi pentru, reprezentand 93,8878% din capitalul social, alegerea in functia de administratori provizorii a urmatoarelor persoane: Victor Paul DOBRE, Dorinel COLGIU, Lacramioara Daniela NICOARA.

Iată actul oficial:

 

RAPORT CURENT

Intocmit in conformitate cu prevederile Regulamentului  A.S.F. nr. 5/2018 si ale Legii nr. 24/2017

 

Data raportului: 05.10.2021

Denumirea entitatii emitente: SANTIERUL NAVAL 2 MAI S.A. MANGALIA

Sediul social: Str. Rozelor, nr. 3, Mangalia, Jud. Constanta, cod postal 905500

Numar tel./fax: 0241 753347; 0241 752107

Cod unic de inregistrare la O.R.C.: RO2413593

Numar de ordine in Registrul Comertului: J13/759/1991

Capital social subscris si varsat: 16.681.612,5 RON

Piata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: AeRO

  1. Evenimente importante de raportat
  2. a)Schimbari in controlul asupra societatii comerciale:- nu este cazul
  3. b)Achizitii sau instrainari substantiale active – nu este cazul
  4. c)Procedura falimentului – nu este cazul
  5. d)Alte evenimente:

Desfasurarea sedintei A.G.O.A. a Santierului Naval 2 MAI SA Mangalia din data de 05.10.2021.

Anexa: Hotararea A.G.O.A. a Santierului Naval 2 MAI SA Mangalia din data de 05.10.2021.

                    HOTARAREA  din  data de 04.10.2021

      Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor societatii Santierul Naval 2 Mai

S.A. Mangalia, convocata in conformitate cu dispozitiile  Legii nr. 31/1990, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, ale Legii nr. 297/2004 privind piata de capital, cu modificarile si completarile ulterioare, prevederile Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, prevederile Regulamentului A.S.F.nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, cu modificarile si completarile ulterioare,cu prevederile O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 111/2016,  prevederile Actului constitutiv al  societatii  Santierul Naval 2 Mai S.A.,  legal constituita in data de 04.10.2021, ora 11.30,

HOTARASTE

  1. Se solicita amanarea votului pentru o data ulterioara, in scopul elaborarii unei strategii unitare pentru toate societatile din portofoliul  ministerului.
  2. Se ia act de incetarea mandatului actualilor administratori provizorii ai societatii, respectiv al domnilor : Petrus A.M. JANSEN, Ionel PATRASCU si Adrian Ionut ZAINEA si se aproba, cu 6 264 800 voturi pentru, reprezentand 93,8878% din capitalul social, alegerea in functia de administratori provizorii a urmatoarelor persoane: Victor Paul DOBRE, Dorinel COLGIU, Lacramioara Daniela NICOARA.
  3. Se aproba, cu 6 264 800 voturi pentru stabilirea duratei mandatelor administratorilor provizorii, care va fi de 4 luni, dar nu mai tarziu de data desemnarii administratorilor in conditiile O.U.G. nr. 109/2011, cu modificarile si completarile ulterioare, daca procedura de selectie se va finaliza in interiorul acestui interval, sau pana la data revocarii din functie.

4.Se aproba, cu 6 264 800 voturi pentru, reprezentand 93,8878% din capitalul social, stabilirea indemnizatiei brute fixe lunare a administratorilor provizorii, care va fi cea stabilita prin Hotararea A.G.A. Societatii SANTIERUL NAVAL 2 MAI S.A. Mangalia din data de 28.09.2018, respectiv 3.500 lei. Aceasta este unica forma de remuneratie a administratorilor provizorii.

5.Se aproba, cu 6 264 800 voturi pentru, reprezentand 93,8878% din capitalul social, imputernicirea doamnei Cristina-Gabriela DRAGOMIR in vederea semnarii contractelor  de mandat care se vor incheia  cu administratorii provizorii ai Societatii SANTIERUL NAVAL 2 MAI S.A. Mangalia, in forma anexata  ordinului 1557/30.09.2021.

  1. Se aproba, cu 6 264 800 voturi pentru, reprezentand 93,8878% din capitalul social, data de 20.10.2021 ca data de inregistrare, respectiv de identificare a actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor A.G.O.A. din data de 04/05.10.2021 si data de 19.10.2021 ca ex-date, in conformitate cu dispozitiile Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.

 7.Se aproba, cu 6 264 800 actiuni pentru, reprezentand 93,8878% din capitalul social, imputernicirea Directorului General al Societatii SANTIERUL NAVAL 2 MAI S.A. Mangalia in vederea efectuarii procedurilor si formalitatilor prevazute de lege in scopul inregistrarii hotararii A.G.O.A. la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Constanta. Mandatarul sus mentionat va putea delega puterile acordate conform celor de mai sus unei alte persoane, salariata a societatii

                                                               Director General

                                                             _______________

                                                          Romulus DUMITRANA

(sursa: bvb.ro)




received_915848762374824

Medicul de familie, dr. Cristina Ivan anunta cu multa durere in suflet disparitia prematura a sotului sau, Flaviu Doru Ivan, la numai 57 de ani. Domnul Flaviu Doru a ocupat o perioada îndelungata de timp functia de inspector vamal superior la Vama Mangalia. Dumnezeu sa-l odihneasca in pace!

Sincere condoleante familiei indoliate!




Incendiu cu 7 victime la Spitalul de Boli Infecțioase Constanța. Spitalul Mangalia ar putea prelua o parte din răniți!

Un incendiu puternic a izbucnit, în această dimineață, la Spitalul de Boli Infecțioase Constanța. Potrivit reprezentanților prefecturii, din primele date transmise de către Centrul Operativ pentru Situații de Urgență, în această dimineață se aflau internate în unitatea sanitară un număr de 113 persoane, din care 10 persoane în ATI.

Toți pacienții vor fi transferați la Spitalul Județean de Urgență Constanța, la Spitalul de Pneumoftiziologie și un spital mobil ISU.
La solicitarea ministrului interimar al Sănătății, au fost activate de către DSP Constanța și unitatile sanitare din Medgidia și Mangalia, în caz de nevoie. În acest moment, echipele sunt în misiunea de intervenție.
Urmează ca ISU Constanța să prezinte,într-o declaratie de presă, situația actualizată.

Din primele date, șapte persoane și-ar fi pierdut viața.




România și Bulgaria intră în zona roșie!

Comitetul Național pentru Situații de Urgență a aprobat Hotărârea nr. 77 privind actualizarea listei țărilor/teritoriilor de risc epidemiologic ridicat.
Modificări survenite:
– în zona roșie au intrat: România, Republica Moldova, Armenia, Bulgaria, Belarus și Groenlanda;
-în zona galbenă au intrat:
•din zona roșie, în urma scăderii incidenței: Austria, Elveția, Gibraltar, Iran, Maldive și Bahamas;
•din zona verde, în urma creșterii incidenței:Ucraina, Insulele Feroe și Leshoto;
-în zona verde au intrat: Olanda, Germania, Franța, San Marino, Liechtenstein, Vietnam, Puerto Rico, Sri Lanka, Honduras, Kosovo și Capul Verde.

De asemenea, se modifică HCNSU 43 din 01.07.2021 prin includerea excepției de la măsura carantinei pentru conducătorii autovehiculelor de transport marfă precum si cei care asigură transport de persoane, dacă prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecţia cu SARS-CoV-2 efectuat cu cel mult 72 de ore înainte de intrarea în ţară, în condițiile deplasării în scop profesional.