„Nu e doar un steag, e ceea ce ne unește!” Clip EMOȚIONANT al MAI cu ocazia Zilei Drapelului Național



Candidații pot alege dintre cinci programe de studii, oferite de patru facultăți ale universității, în parteneriat cu peste 25 de operatori economici din regiune. Programele de licență în sistem dual sunt destinate absolvenților de liceu care dețin diplomă de bacalaureat, indiferent de anul absolvirii, și au o durată de patru ani.
Admiterea se face prin concurs de dosare și va avea loc în cele două sesiuni de admitere organizate în acest an.
Astfel, pe 30 iunie 2025 demarează admiterea la următoarele trei programe de studii:
– Inginerie mecanică – dual, program gestionat de Facultatea de Inginerie Mecanică, Industrială și Maritimă – 75 locuri, din care 30 locuri fără taxă, parteneri fiind: SN Nuclearelectrica, Romcim SA, Oil Terminal SA, UMEX SA, Sisteme de HVAC SRL);
– Fizică tehnologică – dual, program gestionat de Facultatea de Științe Aplicate și Inginerie – 30 locuri, din care 20 locuri fără taxă, parteneri fiind: SN Nuclearelectrica și Sisteme de HVAC SRL;
– Agricultură – dual, program gestionat de Facultatea de Științe ale Naturii și Științe Agricole – 40 locuri, din care 23 locuri fără taxă, parteneri fiind: Unigrains Trading SRL, Asociatia Producatorilor Agricoli din Dobrogea, Sara Tom Company, ICDCOC Palas, SCDVV Murfatlar, SCDL Buzău, AXIOS Group SA.
În completarea acestora, în sesiunea de admitere din septembrie 2025, candidații se vor putea înscrie și la următoarele două programe:
Inginerie și management în construcții – dual, program gestionat de Facultatea de Construcții – 52 locuri, din care 20 locuri fără taxă, parteneri fiind: Oil Terminal SA, Geomarco Construct, Alma Contractors Group, Euro Vial Lighting, Euro Vial Residence, Sisteme de HVAC SRL, Fluid Development)
Ingineria și protecția mediului în industria chimică și petrochimică, program gestionat de Facultatea de Științe Aplicate și Inginerie – 35 locuri, din care 20 de locuri fără taxă, parteneri fiind: Rompetrol, Oil Terminal SA, Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare Marină „Grigore Antipa”)
„Programele de studii universitare în sistem dual oferite de Universitatea Ovidius din Constanța asigură aceleași drepturi și recunoaștere ca învățământul clasic, diploma obținută fiind echivalentă din punct de vedere juridic și profesional. Elementul distinctiv al acestor programe este dimensiunea practică, susținută printr-o rețea solidă de parteneriate cu peste 25 de companii de top din mediul economic regional. Studenții beneficiază de pregătire teoretică solidă și experiență directă în industrie, sub îndrumarea celor mai buni specialiști din mediul economic, având acces la cele mai moderne tehnologii. Prin această abordare integrată, învățământul dual devine o platformă reală de tranziție către piața muncii, oferind șanse sporite de angajare încă din timpul studiilor, inclusiv în companiile partenere în care s-a desfășurat pregătirea practică”, precizează conf. univ. dr. Dan-Marcel Iliescu, rectorul UOC.
Pentru anul universitar 2025–2026, Universitatea Ovidius din Constanța va acorda burse lunare tuturor studenților la programele de studii universitare în sistem dual, care ocupă locuri fără taxă, pentru a le susține în mod concret parcursul academic și profesional.
„În plus, majoritatea operatorilor economici parteneri în cadrul Consorțiului regional pentru învățământ dual au confirmat acordarea de burse din fondurile proprii studenților fără taxă, ca parte a angajamentului comun pentru sprijinirea formării inginerești aplicate. Totodată, în primul an de studii, toți studenții – inclusiv cei cu taxă – vor primi o bursă lunară de 400 de lei, prin proiectul dedicat dezvoltării învățământului dual”, precizează ș.l. dr. ing. Cosmin Filip, prorector al UOC pentru promovare programe universitare, dezvoltare infrastructură informațională instituțională, formare profesională continuă și învățământ dual.
Toate informațiile privind calendarul admiterii, metodologia și condițiile de înscriere sunt disponibile pe site-ul oficial al universității: http://admitere.univ-ovidius.ro, precum și pe paginile web ale facultăților care organizează aceste programe.

Data de 26 iunie a fost proclamată drept Ziua Drapelului Naţional prin Legea nr. 96 din 20 mai 1998.
Ziua Drapelului este sărbătorită astăzi, 26 iunie, de la ora 10:00, printr-o ceremonie care va avea loc în Piața Tricolorului, zona Palatului Cercului Militar Național.
În cadrul acestui eveniment, organizat de Ministerul Apărării Naționale împreună cu Instituția Prefectului Capitalei și Primăria Municipiului București, Drapelul Național va fi binecuvântat de un preot militar și va fi ridicat pe catargul din piață, în acordurile Imnului Național al României.
Cu ocazia Zilei Drapelului Național, militarii răniți din echipa INVICTUS România vor marca evenimentul printr-o ascensiune pe Vârful Omu. Această inițiativă va culmina cu desfășurarea unui drapel național, de aproximativ 100 m, de către militari, voluntari Invictus și civili, simbolizând unitatea națională.

„Vă aducem la cunoştinţă faptul că, pe data de 28.06.2025 în intervalul orar 05:30-10:00 pe raza U.A.T. COMUNA COSTINEŞTI, vor avea loc servicii de dezinsecţie prin pulverizare aeriană cu soluția VECTOBAC WG în vederea combaterii dăunătorilor, substanță omologată de către Ministerul Sănătăţii.
Tratamentele se vor aplica de către societatea GEMENII AS S.R.L. în condiţii corespunzătoare, respectând prevederile legale de protecţie a mediului, a sănătății şi securităţii populaţiei, conform fişei de avizare a produsului.
Pe această cale, rugăm toţi apicultorii să ia măsurile necesare pentru protejarea familiilor de albine, în caz contrar, Primăria Comunei Costineşti este absolvită de orice responsabilitate”, se arată în comunicatul primăriei Costinești.

Proiectele propuse pe ordinea de zi sunt următoarele:
Inițiator – Primar Aviz Comisii: Comisia Economică, Fonduri Structurale Europene, Turism şi Industrie şi Comisia Urbanism, Amenajarea Teritoriului și Juridică;
Inițiator – Primar
Aviz Comisii: Comisia Economică, Fonduri Structurale Europene, Turism și Industrie și Comisia Urbanism, Amenajarea Teritoriului și Juridică;
Inițiator – Primar
Aviz Comisii: Comisia Economică, Fonduri Structurale Europene, Turism, Comisia Socială, Sănătate, Culte şi Învățământ și Comisia Urbanism, Amenajarea Teritoriului și Juridică;
Inițiator – Primar
Aviz Comisii: Comisia Economică, Fonduri Structurale Europene, Turism, Comisia Socială, Sănătate, Culte şi Învățământ și Comisia Urbanism, Amenajarea Teritoriului și Juridică;
Inițiator – Primar
Aviz Comisii: Comisia Economică, Fonduri Structurale Europene, Turism și Industrie și Comisia Urbanism, Amenajarea Teritoriului și Juridică;
Inițiator – Primar Aviz Comisii: Comisia Economică, Fonduri Structurale Europene, Turism și Industrie, Comisia Socială, Sănătate, Culte şi Învățământ și Comisia Urbanism, Amenajarea Teritoriului și Juridică;
Inițiator – Primar Aviz Comisii: Comisia Economică, Fonduri Structurale Europene, Turism și Industrie, Comisia Socială, Sănătate, Culte și Învățământ și Comisia Urbanism, Amenajarea Teritoriului și Juridică;
Secretar General Municipiu Ciocănel Andreea

Senatul a spus DA: proiectul de lege pentru plaje publice accesibile a fost adoptat!
122 de voturi „pentru” din 122 de senatori prezenți!
După ani de dezechilibre între interesul public și cel comercial, am propus modificarea OUG 19/2006 pentru a reechilibra relația dintre stat, comunități și litoral.
Ce prevede proiectul:
-Introducerea unei cote minime garantate de plajă publică, cu acces liber, în fiecare localitate de pe litoral
-Reglementarea clară a închirierilor și sancțiuni pentru ocuparea abuzivă a plajelor
-Cadru legal pentru ca UAT-urile să primească sectoare de plajă în folosință gratuită, prin hotărâre de guvern fără a retrage administrarea Apelor Române;
-Implicarea reală a autorităților locale în gestionarea plajelor în interesul comunității.
Proiectul a primit avize favorabile de la:
✔ Consiliul Legislativ;
✔ Comisia Juridică;
✔ Comisia Economică, Turism și Antreprenoriat;
✔ Comisiile reunite pentru Administrație Publică și Ape, Păduri, Pescuit și Fond Cinegetic    .
Urmează votul în Camera Deputaților, cameră decizională.
Nu interzicem activitatea economică pe plajă, dar cerem echitate, reguli clare și acces pentru toți.
Revenim la firesc: un litoral accesibil, corect și cu respect pentru oameni. Aducem litoralul înapoi în comunitate, acolo unde îi e locul!

Din primele informații, în autocar s-ar afla aproximativ 60 persoane cetățenie ucraineana.
UPDATE:
Forțe și mijloace alocate:
Nu sunt persoane decedate, trei evaluate medical până acum.

Iată dispoziția lui Popescu Piedone:
„Având în vedere experiența profesională a domnului Constantinescu Horia Miron, Comisar şef adjunct grad II în cadrul Direcţiei Generale Control şi Supraveghere Piață – C.J.P.C. Constanţa, precum şi profesionalismul de care a dat dovadă pe parcursul activității desfăşurate în cadrul instituției, pentru eficientizarea activității de supraveghere şi control la operatorii economici de pe raza teritorială a judeţului Ialomița, vă rog să emiteți acte administrative, după cum urmează:
– începând cu data de 26.06.2025, doamnei Ștefan Nicoleta, Comisar, clasa I, grad profesional superior în cadrul Direcţiei Generale Control şi Supraveghere Piață C.J.P.C Ialomița, îi încetează exercitarea cu caracter temporar a funcţiei publice de conducere vacante de Comisar Şef Adjunct grad II în cadrul Direcției Generale Control şi Supraveghere Piață – C.J.P.C. Ialomița;
– începând cu aceeaşi dată, domnul Constantinescu Horia Miron, Comisar şef adjunct grad II în cadrul Direcţiei Generale Control şi Supraveghere Piață – C.J.P.C. Constanța se mută temporar pe funcţia publică de conducere vacantă de Comisar Şef Adjunct grad II în cadrul Direcţiei Generale Control şi Supraveghere Piață C.J.P.C. Ialomița, pentru o perioadă de 6 luni, până la data de 25.12.2025„.
„Toate sesizările și avertizările publice pe care le-am făcut de-a lungul timpului — de la neregulile din transportul public constănțean, la starea din trenuri și gări, capacele de canal nealiniate, stâlpii de iluminat periculoși, până la furtul din mâncarea copiilor și pericolul locurilor de joacă din incinta unităților de învățământ — nu sunt întâmplătoare.
Am adus în atenția publicului și autorităților ilegalitățile tolerate sau ascunse de pe litoralul românesc:
Am vorbit deschis despre conivența administrațiilor locale cu grupuri de interese, despre avize date cu bună știință în afara cadrului legal, și despre lipsa de reacție a unor instituții cheie.
Am demascat modul în care anumite persoane sunt protejate, iar altele — reduse la tăcere.
Coincidențele nu mai pot fi ignorate.
Faptul că toate aceste semnale publice, urmate de întâlnirea „de taină” dintre VC și CP (inițialele sunt bine cunoscute), par să fi declanșat o acțiune coordonată de intimidare și reducere la tăcere, nu mai poate fi tratat ca simplă speculație.
Este un atac direct asupra celor care deranjează sistemul, a celor care aleg să spună adevărul și să lupte împotriva corupției și incompetenței.
Nu mă voi opri. Iar cei care cred că tăcerea mea poate fi cumpărată sau impusă, nu mă cunosc”.

În ultimii ani, la Mangalia, au fost tăiați, la ras, zeci de arbori.
Pe Vasile Pârvan, de exemplu, teii au fost tăiați fără milă în urmă cu câțiva ani, iar așa zisele toaletări au distrus alte zeci de copaci în oraș și stațiuni.
Nici la Constanța administrația locală nu pare impresionată de binefacerile pomilor și copacilor.
Astăzi, o echipa a primăriei a retezat, fără milă, mai mulți duzi ornamentali, pe motiv că… făceau mizerie.
Pe aceeași temă:
Masacrul teilor de pe Vasile Pârvan s-a încheiat. Au rămas cioatele neputinței mangalioților!

Precizăm că vor putea beneficia de indemnizație de șomaj doar absolvenții care s-au înregistrat la AJOFM ca persoane aflate în căutarea unui loc de muncă în intervalul de 60 de zile de la absolvire.
Termenul de 60 de zile în cazul absolvenților de liceu:
– începe pe 07 IUNIE 2025, indiferent dacă a fost sau nu a fost promovat examenul de Bacalaureat; potrivit prevederilor Ordinului nr. 6481/30.08.2024 al Ministrului Educației și Cercetării privind organizarea şi desfăşurarea examenului naţional de bacalaureat – 2025, încheierea cursurilor pentru clasa a XII-a/a XIII-a este în data de 06 iunie 2025;
– ultima zi din cele 60 de zile va fi 05 august 2025.
Actele necesare pentru înregistrarea absolvenților în evidența AJOFM CONSTANȚA ca persoane aflate în căutarea unui loc de muncă sunt:
1.Actul de identitate – original si copie;
2.Actul de absolvire (diplomă/adeverință de absolvire, sau certificatul de absolvire) – original si copie;
3.Curriculum Vitae.
După expirarea intervalului de 60 de zile de la absolvire, absolvenții vor putea solicita indemnizație de șomaj, cu prezentarea obligatorie si a diplomei de bacalaureat (in cazul promovarii exemenului de bacalaureat) – original si copie.
Elevii care nu au situația școlară încheiată la toate materiile, se pot înregistra în evidențele agenției în termen de 60 de zile de la data promovării examenului de corigență – dată înscrisă obligatoriu în adeverința eliberată de instituția de învățământ.
Termenul de 60 de zile în cazul absolvenților de învățămant profesional/postliceal:
– Începe cu ziua urmatoare celei in care s-a promovat examenul de certificare a calificării profesionale, dobândesc certificat de calificare profesională
Nu beneficiază de indemnizație de șomaj absolvenții care, la data solicitării dreptului, au fost admiși la cursurile unei forme de învățământ.
Serviciile de care pot beneficia absolvenții:
– Informare și consiliere;
– Medierea muncii;
– Formare profesională;
– primă de inserție (1980 lei în 2 tranșe)
– pentru absolvenții care, în termenul de 60 de zile de la absolvire, se înregistrează la AJOFM și se și angajează în anumite condiții.

Restricția va fi instituită pe DJ 391 pe ruta Mangalia – Albești – Negru Vodă – Agigea și retur.
Restricțiile vin ca urmare a manifestației cultural – artistice ce se va desfășura în această perioadă în Costinești, prilej cu care sunt așteptate valori ridicate ale valorilor de trafic rutier.
Măsurile sunt luate în scopul asigurării fluenței traficului rutier și pentru a evita blocajele de pe DN 39.

Pe parcursul sezonului estival 2025, locuitorii Constanței și toți cei care aleg litoralul românesc sunt invitați să se bucure de recitalurile pline de farmec ale Fanfarei „Muzica Apelor”. Cu un repertoriu divers, ce îmbină melodii tradiționale, valsuri, jazz și marșuri cunoscute, fanfara aduce o atmosferă specială, ideală pentru momente de relaxare în aer liber.
Instrumentiștii fanfarei „Muzica Apelor” vor încânta publicul în locuri emblematice ale orașului, precum Faleza Cazinou, Piața Ovidiu – în fața Muzeului Național de Istorie, dar și Parcul Gării.
Fiecare reprezentație promite să creeze o experiență sonoră unică, ce combină energia muzicii de promenadă cu farmecul acestor locuri. Vă așteptăm cu drag la fiecare spectacol!
Programul concertelor Fanfarei „Muzica Apelor”:

Într-o postare publică pe Facebook, salvamarii din Eforie Nord au ținut să prezinte curajul unui coleg, Costin Nistor, care a salvat viața unui băiat de 12 ani:
„Băiatul este din Vaslui și a venit în vacanța, la mare, împreună cu bunica lui. În timp ce femeia se relaxa la soare, copilul a intrat în apă, singur, și s-a aventurat spre larg. Când apa i-a ajuns aproape de nas s-a panicat și nu a mai reușit să ajungă singur la mal. A început să dea din mâini haotic și să strige după ajutor. Din turnul de observație, salvamarul Costin Nistor a văzut totul și a pornit imediat în apă cu tubul de salvare.
“Am văzut cum se îndepărtează și mi-am dat seama că nu mai are control. A intrat în panică și deja înghițise apă. Nu aveam timp de ezitare”, a povestit salvamarul.
Intervenția a durat mai puțin de două minute. Copilul a fost adus la mal în siguranță, dar era epuizat și speriat. La punctul de prim ajutor, i s-a pus imediat o mască cu oxigen și i-au fost acordate îngrijiri medicale.
Echipa de salvamari din Eforie atrage din nou atenția părinților și bunicilor: nu lăsați copiii nesupravegheați pe plajă, nici măcar pentru câteva minute. Marea poate părea liniștită la suprafață, dar curenții sunt puternici, iar reacția unui copil care nu știe să înoate poate fi imprevizibilă.
“Ne bucurăm că s-a terminat cu bine, dar nu putem să nu ne gândim ce s-ar fi întâmplat dacă nu-l vedeam la timp. O secundă de neatenție poate deveni o tragedie”, a adăugat salvamarul.
În ultimele săptămâni, tot mai mulți turiști aleg litoralul, iar plajele devin din ce în ce mai aglomerate. Salvamarii sunt la post în fiecare zi, dar supravegherea copiilor este responsabilitatea directă a celor care îi însoțesc.
Pentru siguranța tuturor:
Alegeți plaje cu salvamar și respectați semnificația steagului arborat. Steg roșu, scăldatul interzis, steag galben, înotul permis doar celor experimentați.
Nu lăsați niciodată copiii nesupravegheați, indiferent cât de „mică” pare apa mării. În cazul unui incident, anunțați imediat salvamarii sau punctul de prim ajutor.
Astăzi, un salvamar a salvat o viață. Mâine, vigilența ta poate salva alta!”

Potrivit IPJ Constanța, la data de 24 iunie 2025, în jurul orei 09.25, polițiștii din cadrul Poliției Municipiului Constanța – Secția 1 Poliție au fost sesizați, de un bărbat de 74 de ani, cu privire la faptul că ar fi fost agresat fizic în garajul situat în curtea locuinței, de un bărbat care ar fi sărit gardul imobilului și ar fi pătruns în garaj pe ușa lăsată neasigurată.
Din primele cercetări efectuate rezultă că bărbatul agresat fizic ar fi fost lovit cu un obiect contondent de o persoană necunoscută, care i-ar fi pulverizat o substanță iritantă în zona ochilor, iar ulterior ar fi părăsit locul faptei.
În cauză a fost întocmit dosar de cercetare penală pentru săvârșirea infracțiunilor de violare de domiciliu și lovirea sau alte violențe.
Cercetările continuă pentru identificarea persoanei bănuite de comiterea faptei și luarea măsurilor legale ce se impun.

Percheziția a avut loc în comuna Lumina, la locuința unui bărbat de 52 de ani.
Bărbatul este cercetat pentru că, în cursul lunii mai 2025, în mod repetat, ar fi efectuat uz de armă fără drept în curtea locuinței sale, provocând distrugeri unui imobil învecinat.
În urma efectuării percheziției, au fost descoperite și ridicate, în vederea continuării cercetărilor, o pușcă cu lunetă, 5 pistoale airsoft, un pistol supus autorizării, aproximativ 1.500 de proiectile pentru arme cu aer comprimat, 13 unități de muniție ce conțin bile metalice de calibrul 50 mm și 21 de butelii cu gaz.
În cauză, cercetările sunt continuate sub coordonarea procurorului de caz din cadrul Parchetului de pe lângă Judecătoria Constanța.

Toate proiecțiile vor fi prezentate de criticul de film Irina Margareta Nistor, una dintre cele mai cunoscute și iubite voci ale cinematografiei din România.
Accesul este gratuit, între orele 19:00 și 22:00, în limita locurilor disponibile.
Filmele vor începe după ora 20:00.
Biletele gratuite pot fi rezervate online aici: https://oveit.com/hub/org/OnkVXQ3B
Pe parcursul celor trei seri, publicul este invitat să se bucure de proiecții speciale într-un decor spectaculos, chiar pe aerodrom, sub cerul liber, în apropierea avioanelor și hangarelor – un cadru autentic pentru povești despre zbor, curaj și pasiune.
Vineri, 27 iunie – Aurel Vlaicu
Un omagiu cinematografic adus pionierului aviației românești.
Sâmbătă, 28 iunie – The Aviator
Regizat de Martin Scorsese, filmul redă viața controversată și fascinantă a magnatului Howard Hughes – inginer, pilot și vizionar al zborului.
Duminică, 29 iunie – Amelia
Povestea celebrei aviatoare americane Amelia Earhart, ilustrată într-o manieră emoționantă și cinematografică.
Participanții vor avea la dispoziție o zonă food tematică, găzduită de Hangar 67 Cafe, care va completa experiența cu preparate inspirate din universul aviatic.
Airport Film Festival – Ediția I promite o experiență culturală inedită, unde filmul și aviația se întâlnesc într-un mod spectaculos și memorabil.
Eveniment realizat în parteneriat, Regional Air Services și Centrul Cultural Județean Teodor T. Burada.

Având în vedere că în această perioadă se desfășoară Evaluarea Națională, înțelegem cât de importantă este buna desfășurare a examenelor pentru elevi și părinți. De aceea, pentru a nu perturba susținerea acestora, intervenția a fost programată în intervalul orar 13:00 – 20:00.
În acest timp, vor fi afectați de lipsa apei consumatorii din perimetrul delimitat de străzile: Mircea cel Bătrân – Făgetului – Pictor Ion Andreescu – Panait Cerna – Maramureș – Ion Vodă – bd. Mamaia – Nicolae Iorga – Mircea cel Bătrân, cu străzile adiacente și punctele termice aferente.
Rugăm toți utilizatorii afectați de această oprire să își asigure rezerva minimă de apă pentru consum și uz casnic în perioada în care va fi sistată alimentarea cu apă.
Ne cerem scuze pentru neplăcerile create abonaților pe care îi asigurăm că echipele de intervenție vor face tot posibilul pentru finalizarea reparațiilor și reluarea furnizării apei potabile în cel mai scurt timp.
Atragem atenția consumatorilor că, după reluarea furnizării, apa poate prezenta modificări temporare ale calității, cum ar fi turbiditatea sau culoarea. Recomandăm abonaților să evite consumul de apă potabilă și să o utilizeze doar în scopuri casnice până la limpezire.

Potrivit anunțului Sanatoriului Balnear Mangalia, postul scos la concurs este cel de asistent medical (școală sanitară postliceală), specialitatea balneofizioterapie, la Laborator recuperare, medicină fizică și balneologie, de la Ambulatoriul de specialitate.
Taxa de concurs pentru funcții de execuție cu studii medii este de 80 de lei.
Condiţii specifice de participare la concurs:
Nivelul studiilor:
diplomă de şcoală sanitară postliceală sau echivalentă sau diplomă de studii postliceale prin echivalare conform hotărârii guvernului nr. 797/1997
Vechime în muncă: Fără vechime în specialitate
Alte condiții: Certificat O.A.M.G.M.A.M.R., aviz O.A.M.G.M.A.M.R. pentru anul în curs sau adeverință O.A.M.G.M.A.M.R.
Concursul constă în trei etape succesive, după cum urmează:
a) selecţia dosarelor de înscriere;
b) proba scrisă (lucrare scrisă/grilă) şi/sau probă practică;
c) interviul
Calendarul de desfăşurare a concursului, respectiv data limită şi ora până la care se pot depune dosarele de concurs:
Data limită de depunere a dosarelor – 4 iulie 2025, între orele 10:00–14:00 (de luni până vineri online sau la sediul instituției.
Termenul limită pentru contestații – 8 iulie 2025 online sau la sediul instituției 10:0 –14:00
Proba scrisă -17 iulie 2025, orele 10:00
Interviul – 23 iulie 2025, orele 10:00
Afișare rezultat final – 28 iulie 2025, până la ora 16:00
Susținerea probei scrise (lucrare scrisă/test grilă) și interviu – Concursul de recrutare pentru postul de asistent medical debutant, balneofizioterapie se va organiza la ambulatoriul de specialitate din strada Matei Basarab nr. 3A, municipiul Mangalia, județul Constanța.
Locul depunerii dosarelor de concurs – la sediul din strada Mircea cel Batrân nr.2, Mangalia, județul Constanța.
E-mail: office@balnear.net
Termenul de depunere a dosarelor: 04.07.2025, de luni până vineri, online sau la sediul instituţiei de la ora 10:00-14:00.
Relații suplimentare la secretariatul unității sau la telefon: 0241751215.

„Am cerut noului ministru al Mediului reforma și reorganizarea Administrației Bazinale de Apă Dobrogea-Litoral (ABADL).
La finalul audierii din comisiile permanente reunite ale Camerei Deputaților și Senatului, i-am solicitat ministrului Mediului ca reforma și reorganizarea Administrației Bazinale de Apă Dobrogea-Litoral (ABADL) să fie inclusă în programul de guvernare.
Nu mai putem accepta:
– decizii luate peste capul autorităților locale
– lipsă de viziune în gestionarea plajelor, apelor și zonei costiere
– o administrație ruptă de realitățile comunităților pe care ar trebui să le sprijine.
Dobrogea nu are nevoie de un administrator absent, ci de un partener activ și responsabil.
– reorganizare administrativă clară
– digitalizare și transparență
– colaborare instituțională cu UAT-urile
– descentralizare acolo unde este justificată
Dacă ABADL nu se poate reforma din interior, atunci reorganizarea trebuie făcută prin lege și prin voință politică asumată”, a declarat deputatul Daniel Georgescu.
Pe aceeași temă:
Deputatul Daniel Georgescu: „Partidul Social Democrat nu fuge de răspunderea guvernării”

Ulterior, Daniel Georgescu a declarat:
„PSD își asumă. Cu toate riscurile. Cu toată responsabilitatea.
Am participat la audierile miniștrilor în comisiile de administrație publică, sănătate și mediu, portofolii esențiale pentru viața de zi cu zi a fiecărui român.
Urmează votul în Parlament pentru învestirea noului Guvern.
Un vot care vine într-un moment greu pentru țară și într-un context complicat politic.
Partidul Social Democrat nu fuge de răspundere.
Nu am făcut-o niciodată. Și nu o facem nici acum.
Am spus-o clar: nu va fi un mandat ușor. Dar tocmai de aceea este nevoie de noi, este nevoie de echilibru, de rațiune, de oameni care pot livra rezultate.
Am votat pentru intrarea la guvernare cu luciditate și cu grijă față de români.
Și vom rămâne consecvenți în această misiune: mai puține vorbe, mai multe soluții”, a punctat deputatul Daniel Georgescu la încheierea audierilor noilor miniștri din comisii.