25 aprilie 2024

De luni, nu se mai oficiază căsătorii la Starea Civilă din Mangalia!

Începând cu data de 30.03.2020, programul de lucru cu publicul va fi modificat la S.P.C.L.E.P. Mangalia, astfel:

  DEPUNERE DOCUMENTE ELIBERĂRI DOCUMENTE
LUNI 08.30 – 11.30 11.30 – 13.30
MARŢI 10.30 – 14.30 08.30 – 10.30
MIERCURI 08.30 – 11.30 11.30 – 13.30
JOI 14.30 – 17.30 12.30 – 14.30
VINERI 08.30 – 11.30 11.30 – 13.30

 

De asemenea, dorim să vă anunţăm că începând cu data menţionată mai sus nu se vor mai primi cereri pentru eliberarea actelor de identitate decât pentru următoarele motive : PIERDERE, FURT, DETERIORARE sau SCHIMBARE DE NUME.

Depunerea documentelor la Compartimentul Evidența persoanelor se va face numai cu programare prealabilă la numarul de telefon : 0241.75.77.45.

 

Totodată vă reamintim dispoziţiile art. 14 din Anexa 1 Decretul privind instituirea stării de urgenţă pe teritoriul României, potrivit cărora: „ Se menţine valabilitatea documentelor eliberate de autorităţile publice care expiră pe perioada stării de urgenţă.”

La Compartimentul Stare Civilă programul rămâne neschimbat. Cetățenii care se află în situația declarării unui deces sau de a înregistra o naștere se pot adresa Compartimentului de Stare Civilă Mangalia, fără programare.

Pentru orice altă solicitare ( eliberare duplicate de certificate naștere, căsătorie, deces, anexa 9, etc. ), vă rugăm să vă programați în prealabil la numarul de telefon: 0341.100.374.

De asemenea, vă informăm că începând cu data de 30.03.2020 la Compartimentul Stare Civilă nu se vor mai oficia căsătorii.

Accesul în clădire este permis pentru o singură persoană, în timp ce, toți ceilalți solicitanți sunt rugați să-și aștepte rândul în afara instituției.

Totodată, avem rugămintea ca toți cetățenii veniți din străinătate să nu se prezinte la sediul SPCLEP Mangalia, decât după 14 zile de izolare la domiciliu.

Cele mai sus menţionate sunt măsuri de prevenţie contra răspândirii virusului Covid – 19 şi vor fi aplicate pe perioada menţinerii stării de urgenţă.