23 noiembrie 2024 2:21

RAJA a preluat zeci de sesizări de la consumatorii rămaşi fără apă

În ultimele două ore, la dispeceratul central SC RAJA SA s-au mai primit 9 reclamaţii din municipiul Constanţa, din zona Centrală – străzile Griviţei, Jupiter şi General Manu, zona Dacia şi cartierul Inel II – străzile Cutezători şi Eliberării.

Pentru restul judetului s-au înregistrat 16 sesizări dupa cum urmează: Medgidia – 7, Năvodari – 2, Mihail Kogălniceanu – 2, Ovidiu – 1 şi Mangalia – 4.

Echipele de intervenție dotate cu utilajele necesare au răspuns la toate aceste solicitări, cea mai mare parte a reclamaţiilor fiind deja rezolvate.

Facem un apel către toţi abonaţii care înregistrează probleme la sistemul de alimentare cu apă potabilă şi canalizare, pentru remedierea acestor situaţii într-un timp cât mai scurt să sesizeze toate avariile/disfunctionalitatile apărute la dispeceratul societăţii la numărul de telefon 0241.66.44.44.