Pentru că nu poate, deocamdată, mai mult, Direcţia de Turism a Primăriei Mangalia a ademenit turiştii pe litoral cu pliante
În perioada 17 – 20 noiembrie, Centrul Expoziţional Romexpo a găzduit la Pavilioanele C1 – C3 Târgul de Turism al României. Spre deosebire de ediţiile anterioare, Primăria Mangalia nu a mai fost prezentă la târg cu un stand propriu de prezentare a produsului turistic local. Aşa se face că promovarea municipiului şi staţiunilor litoralului sudic s-a făcut din mână în mână prin împărţirea unor materiale informative.
Probabil că motivul pentru care s-a ales această variantă firavă de atragare a turiştilor l-a reprezentat, aşa cum am fost obişnuiţi să auzim, lipsa banilor, cu toate că au fost aprobate mai multe rectificări ale bugetului local de venituri şi cheltuieli.
Reprezentanţii Biroului Mass-Media, din cadrul Primăriei Mangalia, au declarat pentu „Ediţia de Sud” că au angajaţii Direcţiei de Turism, prezenţi la târg, au oferit vizitatorilor câteva sute de pliante şi materiale informative. Concret, au fost promovate patru proiecte, şi anume cele trei Centre de Informare Turistică deschise în staţiunile Saturn, Jupiter şi Neptun. De asemenea, a fost făcut cunoscut proiectul „Mangalia, Program Turistic Integrat”, toate cele 4 componente derulându-se sub egida ANT, fiind, totodată, monitorizate de ANT.
Conştienţi că prezenţa la acest târg impresionant a fost palidă, reprezentanţii Direcţiei de Turism au promis că anul viitor vor face eforturi mai mari, astfel încât să ofere materiale publicitare mai complexe, într-un cadru mult mai primitor pentru vizitatori.
Această ambiţie ar putea pleca de la faptul că celelalte zone turistice din ţară, care nu se pot lăuda cu şase staţiuni de interes naţional, s-au prezentat la târg la un nivel mult mai ridicat, cu standuri în interiorul cărora s-au derulat programe artistice, degustări de produse şi alte acţiuni care vor atrage cu uşurinţă atât vizitatori români, cât şi străini.