Primăriei Mangalia nu-i ajung 60.000 de lei pentru promovarea ca la carte a celor şase staţiuni
Joi, la Romexpo, s-a dat startul ediţiei 2017 a Târgului Naţional de Turism care va ţine până duminică, 19 februarie. La evenimentul tradiţional participă, anul acesta, cu stand propriu şi Primăria Mangalia care are la dispoziţie un buget în valoare de 60.000 de lei, aprobat de Consiliul Local.
Potrivit reprezentanţilor Primăriei, în prima zi a târgului, standul Mangaliei a fost vizitat de peste 1.000 de persoane, potenţiali turişti. Aceştia au primit materiale informative, pliante şi hărţi cu sudul litoralului. La ceremonia de deschidere au participat edilul municipiului Mangalia, Cristian Radu, preşedintele Consiliului Judeţean Constanţa, Horia Marius Ţuţuianu, preşedintele Camerei de Comerţ şi Industrie a României, Mihai Daraban, dar şi reprezentanţi ai agenţiilor de turism. Aceştia din urmă au fost interesaţi să afle care sunt evenimentele care vor avea loc în sezonul estival 2017 pentru a le introduce în ofertele turistice.
Comparativ cu alte zone turistice, Mangalia nu va prezenta în perioada târgului show-uri, spectacole, degustări de produse sau alte atracţii, motivul fiind acelaşi… banii puţini.
Vom afla dacă promovarea oraşului şi a celor şase staţiuni turistice de interes naţional vor da roade abia la vară, când va începe sezonul estival. Până atunci, cele care se promovează o dată cu staţiunile sunt angajatele Direcţiei de Turism (foto).
1000 de persoane înseamnă 100 de persoane pe oră, adică aproape 2 persoane pe minut, dacă luăm în considerare şi timpii de budă.
Aşa că, mai tăiaţi, că e prea gogonată.