Contul meu RAJA – un nou serviciu online adresat tuturor abonaților
Pentru că timpul este extrem de prețios pentru clienții noștri, depunem permanent eforturi să venim în întâmpinarea nevoilor acestora cu servicii variate, actuale și de calitate.
Începând din luna aprilie, RAJA SA a pus la dispoziția abonaților săi platforma on-line Contul meu RAJA. Este vorba despre un pachet Cont Client complet, sigur și ușor de utilizat, 24 de ore din 24, 7 zile din 7.
Prin contul de client abonații, indiferent de calitatea juridică, au acces, direct şi rapid, la informții despre facturile emise, ultimele plăți procesate sau consumul de apă, toate gestionate dintr-un singur loc și numai la un clic distanță.
Facilitățile pe care le aduce noul serviciu online sunt:
- achitarea, rapid și fără un comision suplimentar, a facturilor pentru serviciile de apă potabilă și de canalizare;
- accesul la istoricul de plăţi;
- vizualizarea facturilor imediat ce au fost emise, cu posibilitatea de descărcare și de imprimare a acestora;
- verificarea și transmiterea indexului contorului de apă on-line;
- informații asupra modalității și a perioadei de citire a consumului.
Plățile efectuate sunt actualizate pe platforma Contul meu RAJA în maximum 3 zile.
Serviciul online este adresat tuturor titularilor de contract și reprezentanților legali ai societăților comerciale, instituțiilor publice și asociațiilor de locatari/proprietari care au încheiat un contract individual cu RAJA SA Constanța. Contul meu RAJA poate fi accesat de pe pagina principală a site-ului www.rajac.ro, apăsând butonul Cont Client. Aici, abonatul trebuie să introducă codul de client, numele si prenumele titularului/titularilor de contract, o adresă de e-mail validă, cu care abonatul se poate loga ulterior și la care va primi mesajele legate de contul de client, și o parolă ce va fi introdusă de două ori pentru ca sistemul să verifice securitatea ei. Totodată, abonatul trebuie să fie de acord cu termenii și condițiile pe baza cărora li se pune la dispozitie acest serviciu modern, rapid şi sigur. Odată înregistrat, clientul se poate autentifica doar prin introducerea adresei de e–mail sau a codului de client și a parolei.
Folosirea platformei on-line aduce numeroase avantaje precum: acces permanent și din orice locație la contul de client, reducerea timpului alocat plăţii facturilor, transparenţă, comoditate și securitate în realizarea tranzacţiilor.