Vreți hectare de pădure la Neptun? Nimic mai simplu: participați la licitația organizată de primărie!
Direcția Management Fiscal și Control Venituri din Primăria Mangalia, prin Biroul de Executări Silite, va scoate la licitație publică un teren intravilan, categoria Pădure, situat la Neptun, Zona Popasul Căprioarelor, cu o suprafață de 37.639 mp.
Dosarul de executare silită, înregistrat cu numărul 5114 din 4.11.2013, are drept creditor Primăria municipiului Mangalia și debitor societatea S.C. Preponderent SRL, cu sediul în Năvodari, str. Constanței nr. 1.
Bunul imobil, cele 3,7 hectare de pădure, sunt constituite în Parcela Pd 288/8-5-1, identificat cu număr cadastral 2421, deținut în baza Contractului de vânzare-cumpărare nr. 1730 din 5.07.2005, autentificat de notar Daniela David și înregistrat la Registrul Agricol 2020/2024.
Prețul de evaluare și de pornire al licitației, pentru bunul mobil este de 3.499.401 lei, fără TVA.
Cele 3,7 hectare de teren din Zona Popasul Căprioarelor au făcut obicetul mai multor procese verbale de sechestru: nr. 12509/5.03.2014, nr. 39848/1.08.2017, nr. 52107/30.07.2018, nr. 67889/3.10.2019, nr. 77442/20.10.2021, nr. 48933/11.07.2022, nr. 86737/3.11.2022, toate emise de Primăria Municipiului Mangalia.
Potrivit organizatorului licitației, în cazul n care sunt mai mulți participanți, pasul de strigare va fi de 5% din prețul de începere. În cazul în care, după aplicarea procedurii prin strigare, există mai mulți participanți la lictație care oferă același preț, adjudecatarul se va stabili strict după următoarele criterii:
- Are asupra bunului urmărit garanții reale înscrise în Arhiva Electronică de Garanții Reale Mobiliare sau în cartea funciară,
- A avut oferta scrisă cea mai mare,
- Alte criterii, stabilute de comisie și comunicate participanților înainte de începerea licitației.
Licitația va avea loc pe 23 februarie 2023, ora 11.00, la în sala de ședințe a Primăriei Mangalia, șos. Constanței, nr. 13, județul Constanța.
Cei interesați în cumpărarea bunurilor sunt invitați să prezinte, până în ziua precedentă termenului de vânzare, respectiv până pe 22.02.2023 inclusiv, în cadrul programului de lucru (de luni până miercuri 8.00-16.00, joi 8.00-18.00 și vineri 8.00-14.00), următoarele documente:
- Cerere de participare la licitație, completată și semnată,
- Oferta de cumpărare – se completează, se semnează și se depune în plic închis, separat de celelalte documente. Modelul de formular de participare și licitație se ridică cu cel puțin o zi înainte de data licitației, de la Biroul Executare Silită Creanțe din cadrul Direcției de Management fiscal și Control Venituri, Primăria Municipiului Mangalia sau prin e-mail, în urma solicitării scrise la adresa taxe@primăria.mangalia.ro.
- Dovada plății taxei de participare sau a constitirii garanției sub forma scrisorii de garanție, reprezentând 10% din prețul de pornire la licitație. Taxa nu va fi restituită ofertanților care nu s-au prezentat la licitație, celor care au refuzat să semneze procesul verbal de încheiere a adjudecării, precum și adjudecatarului care nu a plătit prețul. Taxa de participare care nu se restituie se face venit la bugetul local.
- Împuternicirea persoanei care îl reprezintă pe ofertant (procură specială autentică)
In cazul în care dispuneți de banii necesari participării la licitație, pentru mai multe amănunte puteți accesa aici.