3 mai 2024

Anunț primăria Tuzla

 

Serviciile de elaborarea a studiului de fezabilitate-fundamentare trebuie sa urmareasca justificarea, din punct de vedere economic, a implementarii proiectului constand in realizarea unui proiect investițional din fonduri private și/sau publice pentru amplasarea și realizarea unei instalații de reciclare și de valorificare a deșeurilor pe terenul aparținând comunei Tuzla.

Studiul de fezabilitate-fundamentare trebuie sa evidentieze elemente ca:

a) gradul de suportabilitate a proiectului și comparația opțiunilor/aranjamentelor contractuale alternative pentru implementarea proiectului;

b) structura de distribuire a riscurilor pentru fiecare opțiune alternativă de implementare a proiectului;

c) caracterizarea proiectului prin raportare la deficitul public și la datoria publică, calculate conform metodologiei aplicabile în baza legislației Uniunii Europene;

d) finanțabilitatea proiectului;

e) eficiența economică a proiectului.

Serviciile mentionate vor consta în realizarea unui studiu de fezabilitate-fundamentare care să cuprindă recomandari motivate privind realizarea proiectului, în raport de legislația aplicabilă, realizand analiza cost-beneficiu din care să rezulte argumentele care justifică realizarea proiectului într-una din formele prevazute de lege.

Oferta va cuprinde onorariul orar cu TVA inclus, cu menționarea numărului total de ore estimat și a cheltuielilor necesare pentru realizarea obiectului contractului.

Criteriul de atribuire va fi ”cel mai bun raport calitate – preț”.

Oferta se va depune la Registratura Primăriei Comunei Tuzla, cu sediul în Str. Constanței nr.80A, cod poștal 907295, in termen de 5 zile lucratoare, respectiv până la data de 10/03/2020 ora 14.00.

Informații suplimentare se pot obține de la Primăria Comunei Tuzla, e-mail primariatuzla2007@yahoo.com, telefon +40/241/747178, fax +40/372/000626.

Solicitarea de informații suplimentare va fi adresată în scris.