22 mai 2024

Anunț privind închirierea prin atribuire directa a pasunii din domeniul privat al comunei Tuzla

Informatii privind locatorul: Primaria Comunei Tuzla, cu sediul in Comuna Tuzla, str. Constantei, nr. 80A, jud. Constanta,

Obiectul inchirierii: Parcela Ps 267, cu suprafata de 4000 mp, reprezentand pasuni, apartinand domeniului privat al comunei Tuzla, jud. Constanta;

Procedura aplicata: atribuire directa;

Data sedintei de atribuire directa: 27.04.2022;

Durata inchirierii: 10 ani;

Pretul de inchiriere: 230 lei/ha/an, plus TVA. 

Criterii de participare:

Pentru a participa la procedura de atribuire a pășunii, solicitanții trebuie să îndeplinească cumulativ  următoarele criterii, sens în care vor depune următoarele documente justificative:

 

Nr.

Crt.

Criteriu Document necesar a fi depus
1 Solicitare de închiriere Cerere (anexă la prezentul anunt)
2 Dovadă deținere animale înscrise în

Registrul Național al Exploatațiilor

Adeverință eliberată de medicul veterinar
3 – Domiciliul stabil în comuna Tuzla, (in cazul persoanelor fizice) Copie dupa actul de identitate (pentru persoane fizice);
– Sediul pe teritoriul comunei Tuzla (in cazul persoanelor juridice); Statut, certificat de înregistrare în Registrul Comerțului, certificat de inregistrare fiscala (pentru persoane juridice/ asociații patrimoniale)
4 Dovada deținerii numarului de animale necesar pentru asigurarea incarcaturii optime ( UVM/ha) Adeverința de la pct. 2

În situația în care numărul de animale deținut depășește încarcătura stabilită, solicitantul va depune o declarație pe propria           răspundere cu privire la numărul de animale

cu care va pășuna pe pășunea închiriată

5 Nu figurează cu debite la bugetul local Certificat de atestare fiscală de unde reiese

că nu are debite la bugetul local;

 

Cererile, insotite de documentele de mai sus,  se depun la sediul Primariei comunei Tuzla, pana la data de 27.04.2022, ora 09:00.

Informatii suplimentare se pot obtine la sediul Primariei Tuzla, sau la tel. 0241/747.178.

 

 

 

C E R E R E

de închiriere prin atribuire directă a pașunii disponibile situate in domeniul privat al comunei Tuzla

 

  1. Nume, prenume/denumire: ………………………………………………………………………………….
  2. CNP/cod fiscal: …………………………………………………………………………….
  3. Domiciliul/sediul: ………………………………………………………………………….
  4. Telefon/fax, email: …………………………………………………………………………
  5. Obiectul de activitate, pe domenii: ………………………………………………………… (in conformitate cu prevederile din statutul propriu)

Va solicit sa aprobati inchirierea suprafetei de ________ ha pajiste, aflata in domeniul privat al  comunei Tuzla, situata in:

Categoria de folosinta Intravilan Denumirea lotului Nr. parcela Suprafata
Păşune NU Nr. cadastral 107126 Ps 267 4.000 mp

 

Declar pe propria raspundere, sub sanctiunile aplicate faptei de fals si uz de fals in declaratii in acte  publice, ca vom respecta legislatia si normele in vigoare privind protectia mediului.

Ne angajam ca, dupa semnarea contractului, sa respectam programul de pasunat / amenajamentul  pastoral / contractul de inchiriere / prevederile legale.

 

Data,_____/04/2022                                                                    

Nume fermier,

___________________________________

 

Semnătura,