10 mai 2024

Delta Dunarii şi staţiunea Mamaia, în topul preferinţelor turiştilor în sezonul 2016

Cele doua zone din Romania care au introdus Taxa de Promovare in turism ( Mamaia si Oradea-Bihor) ocupa primele locuri in Top 3 destinatii romanesti.

Datorita Strategiei de promovare si a calendarului de evenimente lansat pentru sezonul estival 2016, statiunea Mamaia ocupa si anul acesta primul loc, intre statiunile de pe litoral, fiind cea mai aleasa destinatie de vacanta pentru turisti, urmata de Venus,Jupiter si Eforie Nord.

Cel mai ridicat grad de ocupare al hotelurilor de pe litoral a fost inregistrat in lunile iulie si august, turistii petrecand, in medie, cinci zile pe litoral, o mare parte dintre ei optand pentru pachetele all inclusive, oferite, vara aceasta, de un numar de 23 de hoteluri.

Cresterea vanzarilor pe litoral pentru sezonul estival 2016, in comparatie cu 2015, este de 15%.

Revelatia sezonului 2016 este Delta Dunarii, care a inregistrat o crestere de  peste 25% fata de anul precedent, turistii alegand sa petreaca aici, in medie, trei zile de vacanta.

In timpul sezonului, Strategia de promovare si dezvoltare aplicata de Asociatia Litoral – Delta Dunarii s-a concentrat pe lansarea si organizarea unui bogat calendar oficial de evenimente sportive, prin incheierea parteneriatelor cu diferite Federatii de sport, aducand pe litoral campionate mondiale si nationale, care au reusit sa cumuleze un public de mii de turisti de toate varstele, dar si evenimente dedicate familiilor cu copii, , concerte, evenimente de cultura si sport.

In perioadele de extrasezon, Strategia Asociatiei Litoral – Delta Dunarii a cuprins organizarea de infotripuri cu agenti de turism romani si straini, atragerea de companii aeriene si rute noi de zboruri, lansarea materialelor de promovare si a spoturilor video ale statiunii Mamaia, in engleza, franceza, greaca, germana, rusa, poloneza, ebraica, italiana, araba, turca.