Fanomania, firma tocmită să se ocupe de Port şi evenimente, face spume şi le vinde prin alimentare!
La data de 21 iunie 2013 lua fiinţă SC Fanomania Holding SRL Bucureşti, căreia autorităţile publice din Mangalia i-au încredinţat, în exclusivitate, misiunea de a organiza manifestări cultural-artistice în sudul litoralului. Mai mult decât atât, în cadrul unei şedinţe, consilierii locali, cu bunăvoinţa ce-i caracterizează, în funcţie de starea sufletească, au aprobat în data de 4 iulie 2013 darea în administrare a Portului Turistic pentru o perioadă de trei ani (cu toate că, iniţial, se dorea ca durata de administrare să fie de 10 ani) aceleiaşi societăţi bucureştene. Evenimentele promise, vara trecută, nu au înregistrat succesul aşteptat, din cauza promovării palide şi, pe alocuri, inexistente care au făcut ca numărul spectatorilor să fie incredibil de mic. Culmea este că ceea care s-a promovat a fost chiar societatea, nu şi manifestările în sine, practic, cele care contau cu adevărat pentru a atrage publicul spectator. Aşa se face că s-au distribuit tot felul de articole promoţionale marca Fanomania, începând de la prezervative, până la bomboane.
În această perioadă, societatea şi-a diversificat produsele dulci, astfel că în mai multe alimentare din Mangalia poate fi cumpărată spumă de zahăr pe băţ, ce are forma steluţei vesele ce ne zâmbeşte inclusiv de pe afişele şi pliantele realizate de societatea în cauză. Preparatul dulce la gust, este piperat ca preţ, o steluţă din spumă de zahăr costând 8 lei!
Sperăm că această strategie nu va avea drept obiectiv doar îndulcirea gustului amar pe care ni-l lasă, în prezent, Mangalia şi staţiunile, nepregătite să întâmpine apropiatul sezon estival 2014, ci derularea unei serii ample de evenimente menite să readucă la viaţă zona noastră turistică.