Peste 200 de angajați ai Damen Mangalia au protestat, azi, în curtea șantierului!

IMG-20230104-WA0014

Peste 200 de angajați ai Damen Mangalia au protestat, spontan, in cursul zilei de azi. Acestia sunt nemulțumiți din cauza lipsei comenzilor, dar si pentru că numărul muncitorilor lor se împuținează pe zi ce trece.

Mai mult, deși conducerea Damen Mangalia a declarat sindicalistilor ca nu are bani pentru majorări salariale conform cu cerințele acestora, totuși, pentru anumiți angajati au fost acordate bonusuri de 2.340 lei net, potrivit reprezentanților Sindicatului Navalistul.

Sindicaliștii spun că vor continua protestele.




Navalistul: Damen spune că nu poate majora salariile angajaților, așa cum solicită sindicatul, din lipsa banilor. Însă, anumiți angajați au bifat bonusuri de 2.300 de lei!

319267527_594616866005507_8835307397095576025_n

Având în vedere comunicatul Administrației DSMa din data de 23.12.2022, adresat tuturor salariaților, vă comunicăm urmatoarele precizări:

– Referitor la afirmațiile false ale Administrației privind „acordul” consemnat în procesul verbal nr. 7 din 25.05.2022, vă informăm că NU a existat un acord referitor la “posibilitatea majorării salariului de baza brut cu 100 RON începand cu 01.01.2023”. Administrația DSMa în mod tendențios confundă o propunere neagreată cu un acord. Dacă ar fi existat un astfel de acord ar fi fost consemnat în mod explicit atât în procesul verbal cât și in actul aditional la CCM.

– Pentru a dezminți afirmațiile mincinoase ale Adminsitrației DSMa publicăm spre referință procesul verbal nr. 7 din

25.05.2022 cât și procesele verbale ale ședințelor de negociere din cadrul Comisiei Paritare ce au avut loc in luna decembrie 2022 (le puteți citi accesând urmatoarele link-uri: PV nr. 7/25.05.2022; PV nr. 2 din 15.12.2022; PV nr. 3 din 20.12.2022; PV nr. 4 din 22.12.2022) https://www.slnavalistul.ro/detalii/162/comunicat_sln_din_03012023_referitor_la_stadiul_negocierilor_colective_si_la_comunicatul_publicat_de_dsma_in_data_de_23122022.html

– SLN a convocat întrunirea Comisiei Paritare în mod repetat însă Administratia DSMa nu s-a prezentat, refuzând să negocieze motiv pentru care ne-am adresat instanței (puteți accesa portalul instanței de judecată apasând AICI). După mai multe insistențe și abia după ce am contactat reprezentanții Damen din Olanda, Directoratul DSMa a împuternicit membrii Comisiei Paritare să participe la reluarea negocierilor colective, prima ședință a avut loc în data de 15 decembrie 2022.

În perioada 15 decembrie 2022 – 22 decembrie 2022 au avut loc trei ședințe de negociere, în cadrul cărora SLN a prezentat cel mai recent Comunicat de presă referitor la inflația și evoluția prețurilor de consum, publicat de Institutul National de Statistică (INS) în data 13 decembrie 2022. Potrivit datelor publicate de INS rata anuală a inflației în luna noiembrie 2022 comparativ cu noiembrie 2021 a fost de 16,8%, nivelul inflației a crescut foarte mult față de cel prognozat pentru anul 2022.

– SLN a propus acordarea unei majorări salariale care să reprezinte diferența dintre nivelul actual al inflației și cât a reprezentat majorarea salarială acordată in luna aprilie 2022. A rezultat o diferență de 385 lei, sumă ce a coincis cu propunerea inițială a SLN de creștere a salariilor începand cu 1 ianuarie 2023.

– Administrația nu a acceptat propunerea SLN și în urma discuțiilor purtate în cele trei ședințe de negociere, pe parcursul mai multor ore de dezbateri, părțile au avut mai multe propuneri succesive, ultima propunere a Administrației a fost de acordare a unei creșteri salariale de 100 lei incepand cu 01.01.2023 și a unei compensații pentru utilități în valoare brută de 225 lei aplicabilă în perioada decembrie 2022 – martie 2023 (4 luni). Ultima propunere a SLN a fost de acordare a unei creșteri salariale de 265 lei începand cu 01.01.2022, propunere cu care Administrația nu a fost de acord.

– În comunicatul din 23.12.2022, Administrația a solicitat fiecărui salariat un angajament de a crește eficiența muncii cu un procent egal sau mai mare față de creșterea salarială. De asemenea a invocat lipsa unui acord cu Sindicatul în această privință, însă fără să ne prezinte suficiente date despre acest subiect. Nu este clar cu câte procente ar trebui să crească eficiența muncii pentru a fi cel puțin egală sau mai mare față de cresterea salarială; care este nivelul actual al eficienței și dacă acesta este raportată corect. Cum se poate determina procentul de creștere al eficienței muncii în raport cu creșterea salarială dacă aceasta nu s-a aplicat în procente ci în sumă fixă? Ce se va întâmpla dacă eficiența muncii nu va crește cu același procent de creștere a salariilor?

– Sindicatul a sesizat în mod repetat angajatorul că eficiența a fost adesea modificată artificial fără să reflecte realitatea.

– Pentru a ne exprima un punct de vedere în legătură cu creșterea eficienței trebuie să ni se comunice informații complete și corecte despre eficiența muncii și care sunt acțiunile de îmbunătățire pe care le are în vedere Administrația.

– Deși în cadrul negocierilor colective Administrația a invocat faptul că nu poate acorda o creștere salarială mai mare din cauza rezultatelor financiare negative și a numărului scăzut de comenzi, totuși a acordat unilateral bonusuri în valoare de 2300 lei NET doar unui anumit număr de salariați fără să ne informeze despre această decizie, despre care am aflat de la salariați și ulterior am solicitat Directoratului prin adresa nr. 36 din 22.12.2022 sa ne comunice detalii însă până la acest moment nu am primit un răspuns.

Având în vedere faptul că cele două părți implicate în negocierea colectivă nu au ajuns la un acord, SLN a propus reluarea negocierilor în prima săptămână a lunii ianuarie 2023.

Sperăm ca Administrația să dea dovadă de corectitudine și să nu mai lanseze acuzații nefondate la adresa Sindicatului.

Vrem să negociem și avem o abordare pozitivă dar nu putem tolera acuzațiile false și defăimătoare la adresa Sindicatului.

Vom emite periodic comunicate despre stadiul negocierilor colective pe care le vom afișa atât în incinta șantierului cât și pe site-ul slnavalistul.ro




A „plouat” cu infracțiuni rutiere, a doua zi după Anul Nou!

La data de 2 ianuarie a.c., în jurul orei 15.30, polițiști din cadrul Secției 4 Rurală Medgidia au identificat un bărbat, de 46 de ani, care a condus un autoturism pe strada Salcâmilor din localitatea Cobadin, în timp ce se afla sub influența băuturilor alcoolice.
Acesta a refuzat atât testarea cu aparatul etilotest, cât și prelevarea de mostre biologice în vederea stabilirii alcoolemiei în sânge.

La data de 2 ianuarie a.c., în jurul orei 20.30, polițiști din cadrul Serviciului Rutier au identificat un bărbat, de 38 de ani, care a condus un autoturism pe strada Costinești din localitatea Tuzla, în timp ce se afla sub influența băuturilor alcoolice.
În urma testării cu aparatul etilotest a rezultat o valoare de 0,41 mg/l alcool pur în aerul expirat, acesta fiind condus la spital pentru prelevarea de mostre biologice în vederea stabilirii alcoolemiei în sânge.

La data de 2 ianuarie a.c., în jurul orei 20.40, polițiști din cadrul Postului de Poliție Lumina au identificat un bărbat, de 26 de ani, care a condus un autoturism pe strada Năvodari din comuna Lumina, în timp ce se afla sub influența băuturilor alcoolice.
În urma testării cu aparatul etilotest a rezultat o valoare de 0,41 mg/l alcool pur în aerul expirat, acesta fiind condus la spital, unde a refuzat prelevarea de mostre biologice în vederea stabilirii alcoolemiei în sânge.

La data de 3 ianuarie a.c., în jurul orei 00.30, polițiști din cadrul Poliției orașului Murfatlar au identificat un bărbat, de 33 de ani, care a condus un autoturism pe strada G.V. Milea din orașul Murfatlar, fără a poseda permis de conducere pentru nicio categorie de vehicule și având montate plăcuțe de înmatriculare cu numere false.

În toate cauzele au fost întocmite dosare de cercetare penală.




20 de milioane de euro invetiți în reabilitarea Sanatoriului Balnear Mangalia

Sanatoriul Balnear și de Recuperare Mangalia

Reprezentanții Sanatoriului Balnear și de Recuperare Mangalia (SBRM) anunță intenția de închiriere a unor spații cu destinația de hotel, restaurant și bază de tratament pentru un număr de minimum 350 de persoane, întrucât unitatea balneară intră în proces de modernizare. „Implementarea acestui proiect, cu finațare prin CNI, va duce la îmbunătățirea calității serviciilor și atragerea unui număr mai mare de pacienți, mai ales în condițiile dotării Sanatoriului cu aparatură nouă, performantă. Așadar, avem nevoie urgentă de oferte în această direcție pentru a acoperi nevoile pacienților noștri și a ne oferi serviciile, neîntrerupt, pe toată perioada desfășurării lucrărilor”, a precizat managerul SBRM, Bogdan Maganu.

Conform reprezentantului instiuției medicale, spațiile cu destinația de hotel trebuie să aibă minimum 2 stele, dispuse în camere de două locuri, cu grup sanitar propriu, spații pentru prepararea și servirea mesei, inclusiv spații de depozitare și aparatură specifică dotării blocului alimentar și zonei de restaurant. Alte criterii se referă la existența spațiilor pentru consultații și tratament de specialitate, cu dotări aferente procedurilor balneare. Potrivit anunțului, data limită pentru primirea ofertelor este 25 ianuarie 2023, orele 16:00. Conform documentației tehnice, se va realiza un corp nou de clădire, amplasat deasupra actualei cantine din incinta Pavilionului A. Totodată, hotelul va fi recompartimentat, prin extinderea spațiilor de cazare, înlocuirea instalațiilor sanitare, electrice și de climatizare. Proiectul este estimat la aproximativ 20 de milioane de euro, cu o durată a lucrărilor de 24 de luni, de la data semnării ordinului de începere.




„Ediția de Sud” vă urează „La Mulți Ani”!

editia




La Mulți Ani vă urează Managerul Sanatoriului Balnear Mangalia, ec. Bogdan Maganu




La Mulți Ani Fericiți vă urează SC Polaris M Holding Mangalia

Christmas tree with cones on a city street illuminated with a garland. Close view




An Nou mai bun, vă urează SC Raja SA!

Christmas background made with garlands on a red background

Christmas background made with garlands on a red background




Sărbători Fericite si multe bucurii!, vă dorește primarul comunei Tuzla, Taner Resit

Christmas cozy background with decor details, snow and blurry lights copy space.

Winter cozy background with festive decor details, snow on a wooden table and bokeh. The concept of a festive atmosphere at home.




Sărbători binecuvântate, vă urează primarul comunei Pecineaga, Niculae Stan!

pecineaga




„Sărbători Minunate”! vă urează Președintele PSD Mangalia, Neculai Tănasă

09 - Gradient Christmas tinsel background




„An Nou mai bun”!, vă dorește Președintele USR Mangalia, Semiran Abdurefi

usr




Trafic îngreunat pe bd. Tomis – zona Tomis III din municipiul Constanța!

Pentru remedierea unei avarii survenite pe conducta de alimentare cu apă, cu diametrul de 800 mm, de pe bd. Tomis nr. 261 (bl T3) din municipiul Constanța, echipele RAJA efectuează lucrări pe prima bandă de circulație de pe acest bulevard.

Astfel, astăzi – 29 decembrie 2022, în intervalul orar 09.00 – 16.00 se restricționează traficul auto pe banda 1 de circulație de pe bd. Tomis – sensul de mers dinspre str. Soveja spre bd. Al. Lăpușneanu.

În vederea desfășurării lucrărilor de reparații, zona a fost împrejmuită și semnalizată corespunzător, iar pentru fluidizarea traficului a fost anunțată Poliția Municipiului Constanța și Poliția Locală.

Abonații deserviți nu sunt afectați de aceste lucrări, întrucât echipele de intervenție încearcă să efectueze reparațiile cu conducta sub presiune.

Ne cerem scuze pentru neplăcerile create participanților la trafic din zona respectivă, pe care îi asigurăm că echipele RAJA Constanța vor face tot posibilul pentru remedierea avariei în mod operativ, astfel încât zona afectată să poată fi redată circulației cât mai rapid.




Ultima şedinţă de consiliu de la Mangalia pe 2022: în lipsa promisei dezbateri publice pe marginea Regulamentului agenţilor economici, discuţiile dintre antreprenori şi administraţie au ţinut aproape două ore! (video)

Dupa dezbateri de peste două ore, Regulamentul a fost aprobat in forma dorita de inițiator: in statiuni vor fi interzise comercializarea legumelor si fructelor (tonetele), precum si lactatele, mezelurile sau traditionalul porumb fiert (zecile de tonete cu porumb, îngăduite, cu multă indulgență, de aceeași administrație, in urma cu câțiva ani).

 

 




Polaris M Holding distribuie pubelele negre si galbene în sat Schitu și comuna Costinești!

FB_IMG_1672224286743

Astăzi, 𝟐𝟖 𝐝𝐞𝐜𝐞𝐦𝐛𝐫𝐢𝐞 𝟐𝟎𝟐𝟐, pubelele negre și galbene se vor distribui

◼️în 𝐬𝐚𝐭𝐮𝐥 𝐒𝐂𝐇𝐈𝐓𝐔 pe 𝐬𝐭𝐫𝐚𝐝𝐚 𝐏𝐮𝐭̗𝐮𝐫𝐢𝐥𝐨𝐫, 𝐬𝐭𝐫𝐚𝐝𝐚 𝐋𝐢𝐯𝐞𝐳𝐢𝐥𝐨𝐫, 𝐬𝐭𝐫𝐚𝐝𝐚 𝐏𝐫𝐢𝐦𝐚̆𝐯𝐞𝐫𝐢𝐢, 𝐬𝐭𝐫𝐚𝐝𝐚 𝐆𝐫𝐚̆𝐝𝐢𝐧𝐢𝐥𝐨𝐫, 𝐬𝐭𝐫𝐚𝐝𝐚 𝐂𝐢𝐫𝐞𝐬̗𝐮𝐥𝐮𝐢, 𝐬𝐭𝐫𝐚𝐝𝐚 𝐒𝐦𝐨𝐜𝐡𝐢𝐧𝐮𝐥𝐮𝐢, 𝐬𝐭𝐫𝐚𝐝𝐚 𝐒𝐢𝐫𝐞𝐧𝐞𝐢, 𝐬𝐭𝐫𝐚𝐝𝐚 𝐆𝐨𝐥𝐟𝐮𝐥𝐮𝐢 𝐬̗𝐢 𝐀𝐥𝐞𝐞𝐚 𝐂𝐚𝐦𝐞𝐥𝐢𝐞𝐢.

◼️în comuna 𝐂𝐎𝐒𝐓𝐈𝐍𝐄𝐒̗𝐓𝐈 se vor distribui pubele galbene și negre pe 𝐬𝐭𝐫𝐚𝐝𝐚 𝐓𝐢𝐧𝐞𝐫𝐞𝐭𝐮𝐥𝐮𝐢 și 𝐬𝐭𝐫𝐚𝐝𝐚 𝐆𝐚̆𝐫𝐢𝐢.

✔️Vă rugăm sa urmăriți pagina noastră de Facebook, precum și pe cea a Primăriei Costinești, pentru a fi la curent cu programul de distribuire a pubelelor.

✔️În situația în care nu se vor distribui toate pubelele pe străzile planificate inițial, distribuirea va continua în ziua următoare.

✔️Persoanele care nu sunt acasă pentru a prelua pubela, pot veni să o ridice la sediul nostru din 𝐬𝐭𝐫. 𝐓𝐢𝐧𝐞𝐫𝐞𝐭𝐮𝐥𝐮𝐢, 𝐧𝐫 𝟏𝟔, 𝐂𝐨𝐬𝐭𝐢𝐧𝐞𝐬̗𝐭𝐢. Vă rugăm să aveți în vedere că pubela se ridică în baza cărții de identitate și a actului de proprietate. Informații suplimentare la telefon 𝟎𝟕𝟐𝟖 𝟐𝟖𝟏 𝟔𝟖𝟗.

♻️Împreună cu pubelele se va oferi și un pliant informativ (ghid pentru colectarea separată a deșeurilor) în care se regăsesc informații despre tipurile de deșeuri care se depozitează în fiecare pubelă. Tot în pliant este menționat și programul de colectare a deșeurilor reziduale și reciclabile pentru satele Costinești și Schitu.
✔️Pubelele vor fi scoase în fața porții și vor fi ridicate în zilele menționate pe pliant.

♻️ 𝐂𝐨𝐥𝐞𝐜𝐭𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐬𝐞𝐩𝐚𝐫𝐚𝐭𝐚̆ 𝐢̂𝐧𝐜𝐞𝐩𝐞 𝐝𝐞 𝐚𝐜𝐚𝐬𝐚!

♻️Vă rugăm să nu amestecați deșeurile menajere cu cele reciclabile. În pubela galbenă se depozitează numai deșeuri reciclabile din plastic, hârtie/ carton și metal.
În pubela neagră se depozitează deșeuri reziduale care nu se pot recicla.

♻️Presați / tăiați/ striviți deșeurile din ambalaje înainte de a le depune în pubela galbenă, în acest mod se folosește la maxim capacitatea pubelei.

♻️Deșeurile se biodegradează foarte greu, unele dintre ele nu se degradează niciodată. Colectăm separat și astfel reducem cantitatea de deșeuri care ajunge la groapa de gunoi și implicit ne protejăm sănătatea și mediul înconjurător.

#colecteazaseparat #polarismholding #schitu #costinesti #fiiresponsabil #recicleaza




Sanatoriul Balnear Mangalia se modernizează

sanatoriu

Comunicat de presă

 

Reprezentanții Sanatoriului Balnear și de Recuperare Mangalia (SBRM) anunță intenția de închiriere a unor spații cu destinația de hotel, restaurant și bază de tratament pentru un număr de minimum 350 de persoane, întrucât unitatea balneară intră în proces de modernizare. „Implementarea acestui proiect, cu finațare prin CNI, va duce la îmbunătățirea calității serviciilor și atragerea unui număr mai mare de pacienți, mai ales în condițiile dotării Sanatoriului cu aparatură nouă, performantă. Așadar, avem nevoie urgentă de oferte în această direcție pentru a acoperi nevoile pacienților noștri și a ne oferi serviciile, neîntrerupt, pe toată perioada desfășurării lucrărilor”, a precizat managerul SBRM, Bogdan Maganu. Conform reprezentantului instiuției medicale, spațiile cu destinația de hotel trebuie să aibă minimum 2 stele, dispuse în camere de două locuri, cu grup sanitar propriu, spații pentru prepararea și servirea mesei, inclusiv spații de depozitare și aparatură specifică dotării blocului alimentar și zonei de restaurant. Alte criterii se referă la existența spațiilor pentru consultații și tratament de specialitate, cu dotări aferente procedurilor balneare. Potrivit anunțului, data limită pentru primirea ofertelor este 25 ianuarie 2023, orele 16:00. Conform documentației tehnice, se va realiza un corp nou de clădire, amplasat deasupra actualei cantine din incinta Pavilionului A. Totodată, hotelul va fi recompartimentat, prin extinderea spațiilor de cazare, înlocuirea instalațiilor sanitare, electrice și de climatizare. Proiectul este estimat la aproximativ 20 de milioane de euro, cu o durată a lucrărilor de 24 de luni, de la data semnării ordinului de începere.

27 decembrie 2022

 




Directoarea Direcției Județene pentru Cultură Constanța a recunoscut că a luat mită

 

COMUNICAT
În cauza mediatizată prin comunicatul nr. 978/VIII/3 din 10 noiembrie 2022, procurorii din cadrul Direcției Naționale Anticorupție – Serviciul Teritorial Constanța au dispus sesizarea instanței de judecată, în baza dispozițiilor art. 483 Cod procedură penală, cu acordurile de recunoaștere a vinovăției inculpatelor:

TIȚĂ MAGDALENA, cercetată sub control judiciar, la data faptei director executiv al Direcției Județene pentru Cultură Constanța,
CLIANTE ELENA MĂDĂLINA, cercetată în stare de libertate, la data faptei inspector superior în cadrul Direcției Județene pentru Cultură Constanța,
în sarcina cărora s-a reținut comiterea infracțiunii de luare de mită.

În acordul de recunoaștere a vinovăției, procurorii au reținut următoarea stare de fapt:
În data de 09 noiembrie 2022, inculpatele Tiță Magdalena și Cliante Elena Mădălina, în calitățile menționate mai sus, ar fi primit de la o persoană (martor în cauză) suma de 2.000 lei (câte 1.000 lei de fiecare), pentru a-și îndeplini îndatoririle de serviciu, în sensul emiterii unui aviz necesar realizării planului urbanistic zonal pentru o suprafață de teren amplasată în localitatea Valu lui Traian.
În prezența avocaților, cele două inculpate au declarat expres că recunosc comiterea faptelor reținute în sarcina lor, acceptă încadrarea juridică pentru care a fost pusă în mișcare acțiunea penală și sunt de acord cu felul și cuantumul pedepselor aplicate, precum și cu forma de executare a acestora, respectiv

– 1 an și 6 luni închisoare cu suspendarea executării pedepsei pe durata unui termen de supraveghere de 2 ani și interzicerea unor drepturi, în cazul inculpatei Tiță Magdalena,
– 1 an și 4 luni închisoare cu suspendarea executării pedepsei pe durata unui termen de supraveghere de 2 ani și interzicerea unor drepturi, în cazul inculpatei Cliante Elena Mădălina.

Dosarele de urmărire penală privindu-le pe cele două inculpate împreună cu acordurile de recunoaștere a vinovăției au fost înaintate Tribunalului Constanța.

Facem precizarea că această etapă a procesului penal reprezintă, conform Codului de procedură penală, finalizarea anchetei penale, situație care nu poate să înfrângă principiul prezumției de nevinovăție.

BIROUL DE INFORMARE ŞI RELAŢII PUBLICE

 

 




Trafic îngreunat la intersecția str. Soveja cu bd. Alexandru Lăpușneanu din mun. Constanța!

Pentru executarea unor lucrări de remediere a conductei de alimentare cu apă, cu diametrul de 800 mm, de pe bd. Tomis (bloc T3), din municipiul Constanța, echipele de intervenție RAJA  au fost nevoite să restricționeze traficul auto astăzi – 27 decembrie 2022, în intervalul orar 14.00 – 22.00, pe sensul de mers dinspre str. Soveja către bd. Alexandru Lăpușneanu.

În vederea desfășurării lucrărilor de reparații, zonele au fost împrejmuite și semnalizate corespunzător, iar pentru fluidizarea traficului a fost anunțată și Poliția Locală.

Menţionăm că furnizarea de apă potabilă nu va fi afectată.

Ne cerem scuze participanților la trafic din zonele respective, pe care îi asigurăm că echipele RAJA Constanța vor face tot posibilul pentru remedierea avariilor într-un timp cât mai scurt.




Întrerupere tensiune Stația Palas

Astăzi, 25 decembrie 2022, în jurul orei 10,30, în zona Palas din municipiul Constanța a avut loc o cădere de tensiune, care a afectat și Stația de Tratare și Pompare Palas. Imediat, au fost anunțați reprezentanții furnizorului de energie care au confirmat existența unei avarii colective în zonă.

În aceste condiții, s-a sistat furnizarea de apă către abonații din cartierele și zonele: CET, Viile Noi, Medeea, Palas, Brătianu, Km 4-5, Km5, Poarta 6, Coiciu, Anda, IC Brătianu, Baba Novac, Compozitori, Abator, Gara, Casa de Cultură, Inel I şi Inel II.
RAJA SA asigură toți abonații afectați că lucrătorii societății vor face tot posibilul pentru asigurarea continuității serviciului de alimentare cu apă la parametrii optimi, imediat ce furnizorul de electricitate va relua alimentare cu energie.
Având în vedere, zona mare deservită, dar și capacitatea mare de transport apă a conductelor principale ce pleacă din Stație, pentru intrarea sistemului în presiune este nevoie de o perioadă de timp de cel puțin 4 ore.
Vom reveni cu amănunte!



Update Statia Palas

În jurul orei 11,30, furnizorul de energie a remediat avaria, care a afectat și zona Palas. Imediat, echipele de permanență au început manevrele de repornire a pompelor de la nivelul Stației Palas. Având în vedere, zona mare deservită, dar și capacitatea mare de transport apă a conductelor principale ce pleacă din Stație, pentru intrarea sistemului în presiune este nevoie de o perioadă de timp de cel puțin 4 ore.

Astfel, abonații din zonele CET, Viile Noi, Medeea, Palas, Brătianu, Km 4-5, Km5, Poarta 6, Coiciu, Anda, IC Brătianu, Baba Novac, Compozitori, Abator, Gara, Casa de Cultură, Inel I şi Inel II, vor avea apă la presiuni normale în jurul orei 15.00.